مرجع خبری پرسپولیس :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیانی را با توجه به اتفاقات اخیر قصد داریم در نیم فصل جذب کنیم.

 

حمید استیلی در خصوص اردوی 3 روزه کیش اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم و به اهداف پیش بینی شده خود رسیدیم در کنار این اردو بازی تدارکاتی خوبی را نیز به نمایش گذاشتیم که در این بازی حرکت‌های خوب تیم برای ما بسیار امیدوار کننده بود.

وی افزود: امیدوارم در بازی سنگین مقابل مس کرمان بتوانیم با دانش ملی پوشان خود و یک بازی منطقی و هوادار پسند به 3 امتیاز بازی برسیم و به بالای جدول برویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب مهدی کیانی مهاجم اخراجی تراکتورسازی نیز گفت: ما به دنبال این هستیم که در نیم فصل یک بازیکن لیگ برتری بگیریم. نظر ما روی کیانی است، ما این بازیکن را از قبل زیر نظر داشتیم و می‌خواستیم زودتر جذب کنیم، اما شرایط این کار فراهم نشد. نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد چون خود ایشان دوست دارد به پرسپولیس بیاید یعنی دو طرف دوست دارند به یکدیگر همکاری کنند اگر خدا بخواهد تا نیم فصل کیانی به پرسپولیس می‌آید.

وی در پاسخ به سؤالی که فکر می‌کنید با این کار قلعه نویی ناراحت ‌شود، گفت: امیر بچه‌ محل ما است و دوست خوب من است. می‌دانم دوست دارد به ما کمک کند انشاالله قلعه نویی راضی است و این اتفاق خواهد افتاد. من همیشه اتفاق خاصی برای آقای قلعه نویی قائل هستم.

استیلی در پاسخ به اظهارات سپهر حیدری عنوان کرد: من همیشه سپهر را دوست دارم، خودم ایشان را فصلی که قهرمان شدیم به پرسپولیس آوردم اما امسال این اتفاق نیفتاد. من همیشه به نیکی از ایشان یاد می‌کنم چون بازیکن خوبی است. امیدوارم همیشه موفق شود. دیگر حرف دیگری نمی‌زنم. 

وی در خصوص غیبت سومدیک و ممدوتال در تمرینات نیز گفت: سومدیک قرار بود امروز به تهران بیاید اما باید گذرنامه‌اش را عوض می‌کرد، به همین دلیل کمی سفر او به تاخیر افتاده است. ممدوتال نیز با توجه به مشکل پروازی که برای ایشان پیش آمده بود او به ایران نیامد و در اولین فرصت قرار است که به تهران بیاید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)