کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت:از نظر من که کاپیتان تیم هستم دلیلی نداشت که هیات مدیره بخواهد در این مقطع اولتیماتوم بدهد.

به گزارش اوج ، مرتضی اسدی درباره وضعیت تراکتورسازی در آستانه بازی مقابل سپاهان عنوان کرد:شرایط ما بسیار پس از پیروزی مقابل ذوب آهن بسیار خوب است.طبق تشخیص مسولان باشگاه دیگر به تبریز برنگشتیم و در اصفهان ماندیم.بازیکنان تراکتور سازی کاملا توجیه هستند مقابل سپاهان بازی سختی در پیش دارند.سپاهان تیمی منظم با بازیکنانی قدرتمند است اما تراکتور هم دست و پا بسته نیست و جلالی برنامه ویژه ای برای این بازی دارد.امیدوارم بتوانیم این برنامه ها را در زمین انجام بدهیم.

وی ادامه داد:کار راحتی مقابل سپاهان نداریم اما شکست دادن این تیم در اصفهان غیرممکن نیست.تیم کهشکانی هم می بازد و سپاهانی ها بدانند در همیشه برای آنها روی یک پاشنه نمی چرخد.تمام تلاشمان را می کنیم در دو بازی پی در پی در اصفهان پیروز باشیم.

کاپیتان تراکتورسازی درباره اینکه آیا این بازی برای تیمش نبردی انتقامی برای جبران شکست در بازی برگشت فصل گذشته است یا نه گفت:شک نکنید همین طور است.شکست مقابل سپاهان در آن بازی ما را از کورس قهرمانی دور کرد.امسال هم سپاهان به همراه استقلال رقیب اصلی ما برای قهرمانی است و با تدابیری که اندیشیده شده است می خواهیم با دست پر به تبریز برگردیم.

وی با اشاره به روحیه خوب بازیکنان تراکتورسازی اظهار داشت:واقعا به برد مقابل ذوب آهن نیاز داشتیم چون خیلی تحت فشار بودیم و همه به ما می گفتند چرا نتیجه خوب نگرفتید.رسانه ها و مردم باید درک کنند تراکتورسازی تغییرات زیادی داشته و بازیکنان به زمان نیاز دارند تا با تفکرات سرمریی جدید آشنا شوند.خوشبختانه برد مقابل ذوب آهن برای ما روحیه بخش بود و فشار را برداشت.

کاپیتان تراکتورسازی درباره اینکه مسولان باشگاه گفته اند تا هفته هفتم به جلالی فرصت می دهند گفت:آنها نظر خودشان را گفته اند.جلالی با قدرت به کارش ادامه می دهد و بازیکنان اجازه نمی دهند تا پایان فصل او از تراکتورسازی برود.از نظر من که کاپیتان تیم هستم دلیلی نداشت که هیات مدیره بخواهد در این مقطع اولتیماتوم بدهد.این موضوع که یک تیم چند هفته نتیجه نگیرد برای بارسا هم پیش می آید و نباید هیات مدیره به این زودی پشت تیم و بازیکنان را خالی کند.

اسدی درباره انتقادات علی دایی از علی کریمی اظهار داشت:من با کریمی در این باره حرف زدم.نمی دانم ماجرا دقیقا چیست و کریمی گفت در مصاحبه ای پاسخ صحبت های دایی را داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)