پرسپولیس نیوز :  اسرتن چوک برای دستیاری برانکو قید سرمربی گری تیم لیگ برتری لوکوتیوای کرواسی را زد.

امروز خبر رسید که برانکو ایوانکوویچ، اسرتن چوک را به عنوان دستیار جدیدش در لیگ شانزدهم انتخاب کرده است. این مربی قرار است جایگزین آندره پانادیچی شود که در اواسط فصل قبل به دلیل بیماری پدرش پرسپولیس را ترک کرد.

مربی جدید سرخپوشان تهرانی متولد یک آگوست 1963 در زاگرب است و 53 سال سن دارد. این مربی  علاقه مند به سیستم 1-3-2-4 است و در 5 سال اخیر به عنوان سرمربی در تیم های مختلف فعالیت کرده است. او ابتدا کارش را با دستیاری آغاز کرد و در تیم دینامو زاگرب هم مدتی کمک مربی بود و حتی در دو بازی مربی موقت آنها هم شد.

اسرتن چوک از سال 2011 به عنوان سرمربی به کارش ادامه داد. او در تیم های دسته دومی HNK گورسیا و NKسوتی در کرواسی سرمربیگری کرد. او سپس راهی تیم دوم دینامو زاگرب شد و یک سالی را در آنجا گذراند. تا اینکه سرانجام فصل قبل به عنوان سرمربی جدید تیم دسته یکی NK لوکوموتیوا انتخاب شد و توانست با آنها در رده چهارم لیگ برتر  کرواسی قرار بگیرد و تا آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا هم پیش رفتند. چوک در تیم لوکوموتیوا آمار 14 برد، 3 مساوی و 12 باخت را کسب کرد.

تا اینکه پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ به دست چوک رسید و او هم قبول کرد تا به جای ادامه فعالیتش در تیم لیگ برتری لوکوموتیوا به پرسپولیس در لیگ ایران بیاید و دستیار برانکو ایوانکوویچ شود. شاید دستمزد بالای این مربی کروات باعث شده چنین تصمیم عجیبی را اتخاذ کند.

نکته جالب این است که سایت های کرواسی از چند روز قبل مطلع بودند که اسرتن چوک قرار است دستیار برانکو در پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)