پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:به همایون بهزادی خیلی کم لطفی شد.

رحیم یوسفی در حاشیه مراسم چهلم همایون بهزادی اظهار داشت: کوچک تراز آن هستم که بخواهم درباره بهزادی صحبت کنم. علی پروین به من می گفت به چهره الان بهزادی نگاه نکن او زمانی روی هوا راه می رفت.

وی در ادامه افزود: کسی نبود که از او دلخور باشد و اگر بود من ندیدم. با اینکه وضعیت مالی خوبی نداشت می خواست به همه کمک کند. همایون بهزادی به من می گفت: رحیم من عینک می زنم تا مسافرکشی کنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:باید تا وقتی این پیشکسوتان زنده هستند به یادشان بود. همه کمک ها مادی نیست و گاهی یک کمک معنوی می تواند بسیار کارسازتر باشد. به نظر من به او خیلی کم لطفی شد. در این شرایط سنی به کسانی که اسم و رسم دارد و به آنها توجه نمی شود زود از بین می روند.

وی در ادامه افزود: بازی پرسپولیس را دنبال می کنم هرچقدر این تیم جلو برود ما خوشحال می شویم. اگر بچه ها حمایت کنند تیم موفق می شود. کسانی که حاشیه برای تیم درست می کنند، می خواهند تیم لطمه بخورد الان زمان صحبت از گذشته ها نیست.

رحیم یوسفی در پایان درباره طرح رسیدن 5 درصد از قرارداد بازیکنان لیگ برتری به پیشکسوتان گفت: طرح، طرح خوبی است اما همه پیشکسوتان آنقدر نیازمند نیستند باید بررسی لازم صورت گیرد و سپس کمک شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)