مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل رخ داده در اصفهان گفت: پرونده‌ای به جریان افتاده تا مسببان پرتاب نارنجک به اتوبوس تیم و انگیزه‌هایی که دنبال می‌کردند، به مردم ایران معرفی شوند.

کاوه علی‌اسماعیلی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: «با شروع کمپ جدید تیم ملی، رقابت‌های لیگ برتر برای مدتی تعطیل شد و بازیکنان پرسپولیس که در یکسال گذشته به صورت مداوم در اردوهای تمرینی و شرایط بازی قرار داشتند، فرصتی برای استراحت پیدا کردند. طبق برنامه‌ریزی کادرفنی، دوشنبه آینده تمرینات استارت می‌خورد تا اعضای تیم، خود را برای ادامه رقابت‌های این فصل آماده کنند.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «با اینکه موانع زیادی بر سر راه تیم قرار داده شد و بازیکنان با مشکلات فراوانی مواجه شدند اما تا اینجای کار، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. برد مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، از آن دست بازی‌هایی بود که هرگز از یاد نمی‌رود. علیرغم محرومیت سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی و همچنین مصدومیت چند بازیکن، به اصفهان رفتیم و بعد هم پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس‌ها رقم خورد تا اعضای تیم با استرس شدید وارد رختکن شوند. در زمین بازی، یک گل عقب افتادیم و گل سالم مهدی عبدی هم آفساید اعلام شد ولی پرسپولیس از جنگیدن خسته نشد و با یک پیروزی شیرین، جواب همه این مسائل را دادیم. با این نمایش‌های غیرتمندانه، می‌توانیم پنجمین قهرمانی پیاپی را ثبت کنیم.»

وی افزود: «به خاطر کیفیت بالای بازیکنان پرسپولیس و مدل فوتبالی که ارائه می‌کنیم، پنج بازیکن تیم‌مان راهی اردوی تیم ملی شدند. البته انتظار داشتیم پرسپولیس سهمیه بیشتری در تیم ملی داشته باشد زیرا در همه خطوط، بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و حق‌ برخی بازیکنان بود که به اردو دعوت شوند. با این حال، هر بازیکنی که راهی اردوی تیم ملی شده، نماینده فوتبال ایران است و دعا می‌کنیم مثل گذشته، پرسپولیس بتواند با تاثیرگذاری مثبت بر نتایج تیم ملی، سهم بالایی در صعود به جام جهانی داشته باشد. مدیریت باشگاه برای حمایت کامل از تیم ملی، با حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی موافقت کرد تا بار دیگر ثابت شود پرسپولیس همیشه به منافع ملی معتقد و پایبند است و در سخت‌ترین شرایط ممکن، دست فدراسیون را می‌گیرد.»

علی‌اسماعیلی در خصوص مسائل رخ داده در اصفهان اضافه کرد: «با توجه به تیم قدرتمند حقوقی که در باشگاه مشغول به کار است، پرونده‌ای به جریان افتاده تا مسببان پرتاب نارنجک به اتوبوس تیم و انگیزه‌هایی که دنبال می‌کردند، به مردم ایران معرفی شوند. طبق اعلام سرهنگ نصیری، فرمانده میدان دیدار با ذوب‌آهن، افراد دخیل در این پرونده در فلاورجان دستگیر شده‌اند و روند دادرسی ادامه دارد. هواداران هم از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست داشتند که پرونده را ادامه دهیم و طبق دستور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، این شکایت را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنیم. امیدواریم این بار، آرای پرونده به قدری محکم باشد که در آینده، کسی نتواند امنیت هیچ تیمی را به خطر بیندازد.»

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد کمک‌های مردمی به حساب این باشگاه تصریح کرد: «هواداران پرسپولیس خالصانه و صادقانه به تیم محبوب‌شان کمک می‌کنند و روند پرداخت پول به شماره کارت و کد دستوری ارائه شده، با سرعت بالایی ادامه دارد. باید بار دیگر از هوادارانی که برای کمک به حل مشکلات مالی باشگاه محبوب‌شان با قلب خود وارد این چالش شدند، تقدیر و تشکر کنیم.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: «واریز پول به کارتی که ارائه شده، همچنان ادامه دارد. قصد داریم طرح‌های جدیدی برای همراه ساختن هواداران در هفته آینده معرفی کنیم. چند چالش دیگر به این پویش اضافه خواهد شد و از هواداران به قید قرعه‌کشی، تقدیر و تشکر می‌کنیم. مطمئنا کمک هواداران نشانه همدلی خانواده بزرگ و چند میلیون نفری پرسپولیس است که حضور در این خانواده، افتخار همه پرسپولیسی‌هاست.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)