پرسپولیس نیوز : هافبک ایرانی بیرامار گفت: همیشه آرزو داشته‌ام تا در یک تیم بزرگ اروپایی بازی کنم اما ترسم از این است که در بنفیکا که از بازیکنان مطرحی سود می‌برد، به من بازی نرسد.

افشین اسماعیل‌زاده در خصوص آخرین شرایطش در بیرامار پرتغال گفت: شرایطم در باشگاه بیرامار بسیار خوب است و هم سرمربی و هم مربی این تیم علاقه زیادی به من دارند و گاه پس از تمرینات به صورت خصوصی با من تمرین می‌کنند و در مجموع خیلی من را قبول دارند.

وی در مورد پیشنهاد بنفیکا به این تیم گفت: مسئولان بیرامار عقیده دارند که بنفیکا تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و باید تمام جوانب را برای حضور در این تیم بزرگ پرتغالی بسنجم.

اسماعیل‌زاده یادآور شد: مسئولان بنفیکا از سوی سرمربی تیم اصلی این تیم از من درخواست کرده‌اند تا هفته آینده در تست پزشکی این باشگاه شرکت کنم تا در صورت موفقیت در آن ابتدا با تیم دوم بنفیکا در دسته اول پرتغال شرکت کرده تا در صورت رضایت از عملکردم به تیم اصلی این باشگاه برسم.

بازیکن بیرامار افزود: در این خصوص تردید زیادی دارم چون بنفیکا از تیم‌های بزرگ پرتغال و اروپاست. فقط می‌دانم که برای حضور در تیم ملی باید دست به یک انتخاب خوب بزنم. البته همیشه آرزو داشته‌ام تا در یک تیم بزرگ اروپایی بازی کنم اما ترسم از این است که در بنفیکا که از بازیکنان مطرحی سود می‌برد، به من بازی نرسد. اگر نروم حداقل در بیرامار به طور ثابت در ترکیب بیرامار بازی می‌کنم.

وی تصریح کرد: باید با مدیرعامل بیرامار صحبت کرده و سپس با باشگاه پرسپولیس هم مذاکراتی داشته باشم و سپس در این خصوص تصمیم‌گیری لازم را خواهم داشت.

اسماعیل‌زاده در مورد اینکه آیا قراردادش را از پرسپولیس گرفته است یا خیر، گفت: هنوز پول سال گذشته‌ام را هم نگرفته‌ام، البته به من قول‌هایی داده‌اند اما واقعا در کشور غریب اوضاع بدی دارم. از آن دسته بازیکنانی هم نیستم که پدرم میلیاردر باشد. او هم با تاکسی کار می‌کند و برایم پول می‌فرستد.

وی ادامه داد: پول سال گذشته و امسالم را هنوز نگرفته‌ام و دسترسی به هیچکس و هیچ چیز ندارم و فقط دسترسی‌ام به مشیری از مسئولان پرسپولیس است که از او هم به خاطر زحماتش تشکر می‌کنم. امیدوارم سردار رویانیان درد دل‌های من را بشنود و به من هم کمک کند.

اسماعیل‌زاده در پایان از حضورش در تیم زیر 22 سال ایران خبر داد و گفت: علیرضا منصوریان هم در تماسی از من خواست تا لیست پاسپورتم را برای فدراسیون ارسال کنم تا برای اردوها و سفرها همراه با این تیم مشکلی نداشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)