پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در بازی مقابل تراکتورسازی موقعیت‌های فراوان گلزنی را از دست داده است.

افشین اسماعیل‌زاده در مورد شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: خیلی بدشانس بودیم در دیداری که می‌توانستیم با اختلاف سه چهار گل به پیروزی برسیم، شکست خوردیم. متأسفانه در این بازی بالای 10 موقعیت گل را خیلی راحت از دست دادیم. واقعاً شرمنده تمام هواداران‌مان شدیم که به ورزشگاه آمده بودند و یکصدا ما را تشویق کردند.

وی در خصوص صحنه‌ای که توپ را به تیر دروازه تراکتورسازی زد، اظهار داشت: با اینکه با پای چپ ضربه زدم اما شوت خوبی بود. توپ هم بعد از برخورد با دست حامد لک به تیر دروازه خورد. خدا نخواست برای پرسپولیس گل بزنم و انشاءالله در دیدارهای آتی اگر فرصت به دست آوردم جبران می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری سه بازی آینده این تیم در تهران خاطرنشان کرد: سه بازی آینده ما در تهران بسیار مهم و حیاتی است. ما باید در هر سه مسابقه پیروز شویم تا بتوانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. مسلماً تا پایان نیم فصل اول باید به شرایط آرمانی خود بازمی‌گردیم.

اسماعیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند در بازی‌های آینده بیشتر برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: بیشتر یا کمتر بازی کردن من اصلاٌ مهم نیست. مهم این است که تیم همیشه پیروز باشد و هواداران را خوشحال کند. من هم هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)