پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که داور بازی این تیم مقابل صبا از اعلام یک پنالتی صددرصد به سود سرخپوشان خودداری کرده است.

افشین اسماعیل‌زاده در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: خدا را شکر بعد از چند هفته ناکامی توانستیم هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و هم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص حضورش در 15 دقیقه پایانی این دیدار اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از دو سال برای پرسپولیس بازی کردم و در پیروزی تیم نیز شریک بودم. آخرین بار در زمان مانوئل ژوزه برای پرسپولیس بازی کرده بودم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خود در بازی با صبا خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم. در این بازی یک شوت خوب زدم و داور هم پنالتی صددرصد روی مرا نگرفت. حتی داور می‌خواست پنالتی بگیرد اما تأکید کرد کمک داو چیزی ندیده است.

اسماعیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا در ادامه لیگ باز هم به او بازی می‌رسد، عنوان کرد: هر زمان که موقعیت باشد برای پرسپولیس بازی می‌کنم. تشنه بازی کردن برای پرسپولیس هستم و هر زمان که آقای دایی صلاح بداند در خدمت این تیم خواهم بود.

وی در مورد اینکه چرا مقابل صبا در پست هافبک راست بازی کرده است، گفت: پست اصلی من هافبک وسط است ولی برای پرسپولیس هرکجا که امکان داشته باشد بازی می‌کنم. این مسائل مهم نیست، مهم این است که پا قدمم برای پرسپولیس خوب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)