پرسپولیس نیوز : اسپانسر تیم تنیس پرسپولیس اعلام کرد؛ برخلاف مسائل مطرح شده در بعضی برنامه‌های تلویزیونی، کلیه هزینه‌های تیم تنیس از جمله پرداخت رقم قراردادها، سفرها، اقامت و سایر موارد را پرداخت کرده و تنها شاید بخشی از هزینه تهیه البسه اعضای تیم توسط باشگاه پرداخت شد.

علی ابراهیمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: دوشنبه شب، وقتی پاره‌ای مسائل درباره تیم تنیس در تلویزیون مطرح شد، تلاش کردیم با عوامل برنامه صحبت کنیم. این کار هم انجام شد و حتی توضیح دادیم که کلیه هزینه‌ها را همانطور که در قرارداد آمده بود، پرداخت کرده‌ایم و اطلاعاتی که در اختیار رسانه ملی قرار گرفته است، درست نیست. حتی از سوی باشگاه هم مراتب به اطلاع رسید اما نمی‌دانیم چرا هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده و نه تنها اجازه پخش توضیحات را ندادند بلکه خود نیز خبر را اصلاح نکردند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم رسانه ملی به شکلی عمل کند که بخش خصوصی جذب سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و فرهنگ شود. اسپانسر برای تبلیغات مثبت جلو می‌آید، ما دنبال این هم نبودیم که عملکردها صحت این ادعا را نشان می‌دهد. ما به خاطر علاقه‌ای که داشتیم تصمیم به این حضور گرفتیم و انصاف نیست با ارائه مطالب نادرست دچار مشکل هم بشویم.

ابراهیمی تصریح کرد: همه مطالبی که گفتم به صورت شفاف در باشگاه موجود است. اسناد مالی مشخص است ما در جام حذفی سال 91 که قهرمان شدیم و لیگ برتر سال 92 که با وجود شکست قهرمان به جهت پاره‌ای مسائل نایب قهرمان شدیم، حامی مالی تنیس پرسپولیس بودیم و تعهدات به انجام رسید تا تشکیل این تیم برای باشگاه بدون هزینه باشد. امروز هم در صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتیم، اعلام کردیم نه تنها برای ادامه این راه بلکه برای گسترش همکاری‌ها اعلام آمادگی کردیم.

اسپانسر تیم تنیس پرسپولیس در پایان  افزود: ما حتی قصد داریم با موافقت باشگاه نسبت به احداث آکادمی تنیس با هزینه‌های خود و با موافقت فدراسیون تنیس در تهران و در یکی از استان‌های کشور اقدام کنیم. در این ارتباط با آقای شایسته رئیس فدراسیون تنیس طی چند نشست همفکری و هماهنگی کرده‌ایم و علاقمندیم در رشته تنیس و فوتبال به عنوان حامی مالی، با باشگاه همکاری داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)