پرسپولیس نیوز : با رایزنی‌های صورت گرفته باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

امیر مشیری اظهار داشت: در راستای سیاست‌های باشگاه و کادر فنی و پس از اینکه علی دایی بازی با تیم‌های خوب اروپایی را تائید کرد مذاکراتی را با چند تیم خارجی از لیگ پرتغال برای حضور در ایران داشتیم.

وی افزود:‌ ابتدا قرار بود بنفیکا سفری به تهران داشته باشد اما پس از لغو این موضوع با مسئولان اسپورتینگ لیسبون وارد مذاکره شدیم که خوشبختانه آنها نامه‌ای به ما زدند و از باشگاه پرسپولیس زمان برگزاری این بازی را خواستار شدند.

مشیری ادامه داد: ما هم پس از اینکه علی دایی روی این بازی نظر مثبت داشت، شرایط را بررسی کردیم و قرار است پس از برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر تاریخ مورد نظر را برای برگزاری این بازی به تیم اسپورتینگ اعلام کنیم.

وی یادآور شد: تعامل با تیم‌های خارجی و برگزاری رابطه‌های مختلف سیاست رویانیان در باشگاه پرسپولیس است و انشاءالله پس از مشخص شدن برنامه‌های لیگ برتر ما میزبان اسپورتینگ لیسبون در تهران خواهیم بود و سپس اعلام خواهیم کرد که چه روزی این بازی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)