پرسپولیس نیوز : سه ماشین نیروی انتظامی پس از پایان بازی مقابل صبای قم، اتوبوس حامل سرخپوشان را تا رستوران اسکورت کردند.

 تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار مقابل صبای قم که با نتیجه یک بر یک تمام شد با اتوبوس راهی رستوران مدائن شد.

در طول مسیر سه دستگاه ماشین نیروی انتظامی سرخپوشان را اسکورت می‌کرد. همچنین پس از حضور سرخپوشان در رستوران 30 مامور نیروی انتظامی اطراف هتل حضور داشتند تا شرایط را در آرامش قرار دهند.

 

حدود ۵۰۰ هوادار با حضور مقابل رستورانی که قرمز‌پوشان در آن شام خوردند به تشویق تیم خود پرداختند.

پس از این بازی پرسپولیسی‌ها برای صرف شام به یک رستوران در شهر قم رفتند و حدود 500 هوادار نیز آنها را همراهی می‌کردند. هواداران به قدری برای گرفتن عکس یادگاری و امضا به سمت پرسپولیسی‌ها رفته بودند که مسئولان رستوران مجبور شدند کرکره‌های مغازه خود را پایین بکشند و نیروی انتظامی نیز با درد‌سر هواداران را از مقابل رستوران به قسمت‌های دیگر شهر بدرقه کرد. بالاخره پرسپولیسی‌ها پس از یک ساعت و 30 دقیقه استراحت با سه خودروی اسکورت پلیس، قم را به مقصد تهران ترک کردند.

علی دایی در هنگام خروج از رستوران و سوار شدن اتوبوس با دردسر فراوان مواجه شد تا حدی که هواداران برای گرفتن عکس به سمت او هجوم آوردند اما بالاخره با پادرمیانی نیروی انتظامی او پس از دقایقی درد‌سر موفق شد تا سوار اتوبوس شود.

 

مهاجم تیم پرسپولیس با سایر اعضا تیم به تهران بازگشت.

غلامرضا رضایی که در بازی پرسپولیس مقابل صبا از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد،همراه با سرخپوشان به تهران عزیمت کرد. وی احتمالا دچار شکستگی بینی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)