سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:از اینکه مربی تیمی مثل ایران هستم و چنین بازیکنانی را رهبری می‌کنم واقعا خوشحالم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و عراق که با پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به اتمام رسید اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم تورنمنت خیلی سختی داشتیم. تکرار ۴ بازی که باید از آن برنده بیرون می‌آمدیم باعث شد تا کار ما سخت تر هم شود.

وی افزود:در این آب و هوا که بازی کردن در آن سخت است بر عکس همه تیم‌ها که ۳ بازی انجام دادند ۴ بازی باید انجام می‌دادیم و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم چون تلاش زیادی داشتند و از این شرایط سخت سر بلند بیرون آمدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که به دور از احساسات و هیجانات بازی را پیش ببرند ولی خیلی سخت است مقابل چنین تیمی بتوانیم چنین کاری انجام بدهیم. در نیمه اول بهتر بودیم، در نیمه دوم تیم ما کمی از ریتم افتاد اما در کل استحقاق این برد را داشتیم. از اینکه مربی تیمی مثل ایران هستم و چنین بازیکنانی را رهبری می‌کنم واقعا خوشحال هستم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه تیم ملی ایران بعد از ۱۰ سال و ۵ ماه مقابل عراق به پیروزی رسید و اگر در دور آینده دوباره این تیم به مصاف عراق برود اتفاق خوشایندی است یا خیر گفت: ما احترام زیادی برای عراق قائل هستیم، مطمئن هستم در دور ‌آینده با تیم‌های قوی رو به رو می‌شویم که اگر عراق هم جزو آن تیم ها باشد باید برای رویارویی با آنها آمده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که او و تیمش چند رکورد مثل باخت عراق بعد از ۱۰ سال، شکست بحرین در منامه و … را شکسته است و احساسش در این مورد چیست گفت: رکوردهای جالب و خوبی اتفاق افتاد ولی برای ما مهمترین مساله این بود که به دور بعد صعود کنیم. در بازی مقابل عراق در نیمه اول مسلط تر بودیم ولی بعد از گل عقب نشستیم و خوب کار نکردیم که باعث عصبانیت من هم شد. در نیمه دوم سازماندهی خوبی نداشتیم ولی در این مسابقات که جنبه بازی‌های حذفی را دارد اصلا جای لغزش نداشتیم که خوشبختانه به خوبی از پس این موضوع بر آمدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا تیم ملی ایران در سخت‌ترین گروه این دوره از بازی ها قرار داشت یا خیر گفت: من آنقدر برای این بازی‌ها سرم شلوغ بود که نتوانستم بقیه بازی‌ها و گروه‌ها را آنالیز کنم. اینکه بحرین میزبانی را گرفت قطعا باعث سخت‌تر شدن کار ما شد، از آنجایی که من شرایط گروه‌های دیگر را نمی‌دانم مقایسه گروه‌ها برایم سخت است ولی در گروهی که بحرین سازماندهی خوبی دارد و عراق و ایران در آن حضور دارند قطعا گروه راحتی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)