سرمربی تیم فوتبال بندرانزلی با بیان این که برای پرسپولیس احترام خاصی قائل است، گفت: اگر خوش شانس باشیم در این دیدار می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.
 

به گزارش مهر، دراگان اسکوچیچ بعدازظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: هر روز تیم ما بهتر از قبل می‌شود. ما برای بازی فردا آماده هسیتم. این را بگویم که پرسپولیس تیم خوبی است و برای این تیم احترام خاصی قایل هستیم و اگر شانس داشته باشیم می‌توانیم برنده این دیدار هم باشیم.

وی درباره پیش بینی خود از نتیجه این دیدار افزود: در خصوص کسب نتیحه نمی‌توان از حالا صحبت کرد و باید دید فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه ما به دنبال این هستیم که در این بازی موفق عمل کنیم.

این مربی درباره شرایط فوتبال انزلی و سایر نقاط ایران گفت: شرایط خوبی در انزلی دارم. فوتبال ایران در مجموع خوب است و از بازیکنان خوبی برخوردار هستید. آنها از نظر تکنیکی خوب هستند. من برای کار کردن به اینحان آمده‌ام و مشکلی ندارم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا شما هم در ملوان بندر انزلی با مشکل مالی مواجه هستید، خاطرنشان کرد: مشکل مالی بهرحال تاثیرگذار است. من یک مربی متعهد هستم و اینجا کار می‌کنم  آنها هم تلاش می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند و باید دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در خصوص پذیرش خود از سوی مردم انزلی نیز عنوان کرد: این افتخار من است که در انزلی کار می‌کنم. مردم انزلی بسیار خوب هستند و خوشحالم که دانش خودم را به بازیکنان این تیم انتقال می دهم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در خصوص انتقادهای اخیر از توپ‌های لیگ برتر گفت: وقتی که گل می‌زنید این توپ ها بسیار عالی است.

این مربی همچنین درباره خط دفاعی تیم ملوان پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: همه تیم‌های دنیا نقاط ضعف و قوت دارند و ما برای این دیدار برنامه داریم. ممکن است بهترین مدافعان دنیا هم اشتباه کنند.

اسکوچیچ در واکنش به این پرسش که از شعارهای احتمالی علیه خود در صورت شکست مقابل پرسپولیس نگران نیست، عنوان کرد: کسی که مربیگری می‌کند صبر و تحمل بالایی هم دارد.

دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)