پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان ظهر امروز با علیرضا حقیقی دیدار کرد.

علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان فصل گذشته پس از اینکه رابین‌کازانی‌ها او را به مدت دو سال زیر نظر داشتند با عقد قراردادی سه ساله به این تیم از جمهوری تاتارستان پیوست. اما این دورازه‌بان به دلیل حضور دروازه‌بان تیم ملی روسیه و تیم رابین‌کازان موفق نشد در ترکیب اصلی این تیم جایی برای خود باز کند ولی کاملا مشخص بود که کازانی‌ها او را برای آینده به خدمت گرفتند.

علی‌رغم اینکه در سفر رویانیان و دایی به کازان، سرمربی رابین‌کازانی‌ها با بازگشت حقیقی به مدت یک سال به ایران مخالفت کرد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس باز هم به دنبال این بودند که رضایت کازانی‌ها را با توجه به روابط خوبشان برای بازگشت حقیقی  به ایران فراهم کنند.

این در شرایطی است که علیرضا حقیقی در حال حاضر در ایران منتظر صدور روادید برای سفر به اتریش و پیوستن به کازانی‌ها است.

حقیقی چند روزی بود که در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و با توجه به صحبت‌هایی که با دایی داشت و شرایط مطلبوش بالاخره پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند که بار دیگر با مسئولان رابین‌کازان برای بازگشت حقیقی به مدت یک سال دیگر به فوتبال ایران وارد مذاکره شوند.

امروز ظهر نشستی بین حقیقی و رویانیان برگزار شد و حتی تماسی تلفنی نیز با مسئولان روبین‌کازان روسیه گرفته شد تا نظر آنها در خصوص بازگشت یک ساله حقیقی به پرسپولیس گرفته شود. در حال حاضر نیز این رایزنی‌ها در حال پیگیری است و قرار است به زودی و پس از مذاکرات نهایی کازانی‌ها نظر خود را در جلسه‌ای داخلی گرفته و آن را به پرسپولیسی‌ها اعلام کنند.

 

این در حالی است که حضور دو دروازه بان مدعی شماره یکی در تیم می تواند هم برای نیلسون و هم برای حقیقی مشکلاتی را ایجاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)