چهار شنبه 18دی/(17:55)

مرجع خبری پرسپولیس: ساعاتی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا afc طی اطلاعیه ای از تغییر در گروه بندی این مسابقات خبر داد.
به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، در پایان مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم بنیادکار (کوروچی) در گروه a و تیم پاختاکور در گروه D قرار گرفته بودند. با گذشت ساعتی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پایگاه خبری فوتبال این قاره از جابجایی این دو تیم در گروه های A و D مسابقات خبر داد.

بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دوباره روشن کردن وضعیت دو نماینده ازبکستان در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اطلاعیه ای صادر کرد که طی آن تیم پاختاکور ازبکستان در گروه a با تیمهای الهلال عربستان، الاهلی امارات و صباباتری ایران هم گروه شده است و تیم بنیادکار (کوروچی) در گروه D با تیم های الشباب امارات، سپاهان ایران، الاتفاق عربستان رقابت خواهد کرد.
“میشل چای” مدیر بخش مسابقات کنفدراسیون فوتبال اعلام کرد بعد از مشاهده فیلم مراسم قرعه کشی بنیاد کار در گروه D و پاختاکور در گروه A قرار گرفت. این اشتباه از سوی مجری مراسم و اوپراتور سایت ای اف سی اتفاق افتاد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)