پرسپولیس نیوز : برنامه ارسالی سازمان لیگ برای مسابقات دوره سیزدهم لیگ برتری سر و صداهای زیادی را به راه انداخته است.

بسیاری از تیم ها به جانب داری موجود در برنامه اعتراض کرده اند اما علاوه بر این مسائل اشکالات ماهوی موجود در این برنامه هم قابل توجه است.

از ایرادهای شکلی و کج سلیقگی در چیدمان تیم ها و انتخاب روزهای هفته و مزیت برنامه برای برخی تیم ها چشم پوشی می کنیم و تنها به برخی از اشتباهات فاحشی که در برنامه نیم فصل نخست لیگ برتر به چشم می خورد اشاره می کنیم که در ادامه آنها را مرور می کنید:

در برنامه هفته چهارم ، شنبه ، بیست و چهار مرداد روز اول بازی ها اعلام شده در حالی که روز بیست و چهارم مرداد اصلا شنبه نیست و پنجشنبه است!

در برنامه هفته دهم، پرسپولیس دوشنبه 2 مهر باید به مصاف سپاهان در اصفهان برود در حالی که دو روز بعد یعنی 4 مهر باید بازی یک هفته قبل خود یعنی نهمین دیدار فصل با گسترس فولاد تبریز را در تهران برگزار کند!  این اشتباه همچنان در بسیاری از سایت ها قابل مشاهده است اما برخی دیگر آن را تغییر داده اند و مسابقه هفته نهم پرسپولیس برابر گسترش فولاد را از تقویم حذف کرده اند ، یعنی مشخص نیست پرسپولیس با گسترش فولاد چه وقت بازی می کند!

یا اینکه سازمان لیگ تنها مسابقه فصل یعنی دربی را که خود بدون قرعه کشی در هفته هشتم جاگذاری کرده بود به تعویق انداخته و بین مسابقات هفته های دوازدهم و سیزدهم برگزار می کند.

 

این سازمان در تقویمی که ارائه کرده است نیز همچنان اصرار دارد بر خلاف رای دادگاه عمومی و تجدید نظر استان تهران عمل کند و از نام مجعول پیروزی به جای پرسپولیس استفاده کرده است.(دانلود)

این اشتباهات در برنامه ارسالی روابط عمومی سازمان لیگ وجود داشته و به همین ترتیب روی خروجی تمامی خبرگزاری ها قرار گرفته است.

این ها تعدادی از اشتباهات و عجایبی از برنامه 15 هفته ای سازمان لیگ است که با حداقل سواد خواندن و نوشتن و یا توانایی شمارش روزها با انگشت های دست هم احتمال وقوع آن نزدیک به صفر می باشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)