پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس با حضور در مرکز خیریه کوثر با کودکان بی سرپرست دیدار کرد.

برانکو ایوانکوویچ امروز با حضور در موسسه خیریه کوثربا کودکان بی سرپرست دیدار صمیمانه ای داشت،او هر کدام از این کودکان را در آغوش گرفته و با آن ها عکس یادگاری گرفت.

این کودکان که از حضور سرمربی پرسپولیس کاملا احساساتی شده بودند خودرا در آغوش برانکو انداخته و از او قهرمانی پرسپولیس را می خواستند . یکی از این کودکان خطاب به برانکو گفت :من و دوستان همیشه برای بردن پرسولیس دعا می کنیم.

برانکو با شنیدن این جمله بغض کرد و بااشک هایش تمام کسانی را که در نزدیکی شان حضور داشتند تحت تاثیر قرارداد. او صورت آن کودک را بوسید و گفت:قهرمان شدیم با جام و همه تیم به این جا می آییم.

 

 از نکات جالب توجه حضور برانکو ، استقبال کودکان از سرمربی پرسپولیس بود که یکی از آنان از برانکو خواست تا بخاطر هادی نوروزی پرسپولیس را قهرمان کند و جشن قهرمانی را در محل خیریه کوثر برگزار کند  که موجب استقبال او قرار گرفت و برانکو قول داد تا تمام توان خود را در رسیدن به این مهم بکارگیرد.

  قسمت جالب این حضور به برگزاری جشن تولد برانکو برمی گردد که توسط دختران خیریه کوثر برگزار گردیدو موجب غافلگیری او گشت.برانکو که با دیدن کیک تولد خود به احساساتی شده بود  به شوخی از حاضرین خواست تا جای اعداد روی کیک را عوض نمایند و از 62 به 26 تغییر دهند. او اعتقاد داشت با دیدن کودکان این مجموعه او تازه جوان شده  و انرژی جوانی گرفته است. سپس از طرف همه کودکان خیریه نوباوگان کوثر تابلویی به یادگار به او اهدا گردید.

 برانکو از حضور در این جمع اظهار خرسندی نمود  و پس از برگزاری جشن تولد عکسی به یادگار با کودکان این مجموعه انداخت و با روحیه و انگیزه ای مضاعف عازم محل اقامت خود گردید تا آماده بازی سخت با تراکتور شود.

 

سرمربی پرسپولس گفت:دیدار با بچه های بی سرپرستی که هنرمندان بزرگی بودند تحت تاثیرم قرارداد .
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه بازدید از مرکز خیریه کوثر که کودکان بی سرپرست در آن حضور دارند اظهار داشت:درباره این ها نمی توان حق مطلب را ادا کرد.من به شدت تحت تاثیرقرار گرفتم.واقعا بغض گلویم را فشرد و در مقابل بزرگی این کودکان شگفت زده شدم.
وی ادامه داد:بچه هایی در این مرکز حضوردارند  بسیار باهوش و توانمند هستند.این ملاقات دنیایی از انرژی به من داد و حالا به خوبی می دانم دعای این عزیزان بدرقه راه من است.امیدوارم بازهم به این جا بیایم.
برانکو در پایان گفت:نقاشی های زیبایی از بچه ها دیدم که بسیار زیبا بود، تصور این که کودکی با سن کم توانایی کشیدن این نقاشی ها را داشته باشد سخت بود اما حقیقت داشت.من دست تک تک هنرمندان کوچک را می بوسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)