پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که داور دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس، در نتیجه بازی تأثیر گذاشته است.

فریدون اصفهانیان در حاشیه مراسم اختتامیه داوری فوتبال بانوان فیفا، گفت: این دوره از نظر دانش داوری و آمادگی جسمانی در سطح بالایی برای شرکت کنندگان برگزار شد. عابد مدرس فیفا آخرین تغییرات قوانین داوری را به حاضران در این کلاس ۵ روزه آموزش داد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است داوران باید سطح آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند. برهمین اساس مربیان آمادگی جسمانی را برای بانوان در نظر گرفته‌ایم تا آنها را زیر نظر بگیرند و گزارش نحوه تمرینات آنها را به کمیته داوران ارسال کنند.

رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از دبیرکل فدراسیون داشته باشم که در طول دوره در کلاس حضور داشتند و همچنین  از خانم لیلا صوفی‌زاده که موجب دلگرمی حاضران در کلاس شد.

اصفهانیان درباره قضاوت‌های لیگ برتر در هفته پنجم خاطرنشان کرد: ضمن احترام به نظر کارشناس داوری باید بگویم پس از بازبینی فیلم دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر و ارزیابی دقیق تمام صحنه‌های بازی، فقط در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد و در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، وگرنه بقیه دیدارها مشکل خاصی نداشت. در کمیته داوران در تلاش هستیم که میزان اشتباهات داوری را کم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)