پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محسن ترکی خودش اعلام کرده آمادگی روحی و روانی ندارد و نمی‌تواند داوری کند.

فریدون اصفهانیان پس از معرفی اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه محسن ترکی چرا چند هفته‌ای است قضاوت نمی‌کند، عنوان کرد: او گفته از لحاظ روحی و روانی آمادگی ندارد به همین خاطر نیاز به استراحت دارد.

وی در مورد اینکه آیا محسن ترکی به خاطر محسن قهرمانی قضاوت نمی‌کند و این موضوع را بهانه کرده است، گفت: این موضوع را باید از خود او بپرسیم.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه آیا حرفه‌ای است که داوران تصمیم بگیرند قضاوت نکنند در حالی که تحت قرارداد فدراسیون هستند، تأکید کرد: البته داوران ما حرفه‌ای نیستند و قرارداد هم نمی‌بندند، ما داوران خوبی داریم و مشکلی از این بابت ایجاد نخواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا نمی‌ترسند این مسئله ادامه‌دار شود و داوران چند وقت یک بار تصمیم بگیرند که قضاوت نکنند، اظهار داشت: بچه‌های ما این طور نیستند و اگر چنین اتفاقی بیفتد برخورد خواهد شد.

اصفهانیان در مورد اینکه سرنوشت محسن قهرمانی چه شد، گفت: هنوز این مسئله معلوم نیست، باید شفاف‌سازی کنند و اگر مدرکی هست بدهند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر این مسئله طولانی شود آیا همچنان قهرمانی قضاوت نخواهد کرد، عنوان کرد: اگر طول بکشد مطمئنا مسئولین ذیربط این مسئله را بررسی خواهند کرد، کمیته اخلاق، کمیته انضباطی وارد موضوع شدند و حتی بحث به کمیسیون اصل 90 مجلس هم رسیده است و هر چه زودتر این مسئله مشخص خواهد شد.

اصفهانیان در مورد اینکه آیا به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان محسن قهرمانی جریمه شده است، تصریح کرد: همان طور که در یک بازی داور تشویق می‌شود تنبیه هم وجود دارد و بر طبق اساسنامه این مسئله مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا قهرمانی حداقل تا نیم‌فصل محروم خواهد بود، گفت: این موضوع را به عهده خودمان بگذارید که در مورد آن تصمیم بگیریم.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه آیا صحبت‌هایی که در مورد قهرمانی مطرح شده است مشابه‌اش در گذشته رخ داده است، عنوان کرد: این مسائل و صحبت‌ها در گذشته هم بوده و خواهد بود به طور مثال به ما گفته‌اند یک تیم پیشنهاداتی به داوری داده‌اند اما باید در مورد این صحبت‌ها سند و مدرک موجود باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)