پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران گفت:برانکو نمی تواند با موضع گیری علیه کمیته داوران علیه ما ذهنیت ایجاد کند.

فریدون اصفهانیان درباره قضاوت تیم داوری ایرانی در فینال بازی فوتبال المپیک اظهار داشت: باید به جامعه داوری تبریک گفت.فغانی و دستیارانش در بازی شب گذشته قضاوت خوبی داشتند و افتخار دیگری برای داوری کشورمان رقم زدند. امیدوارم مسئولان ورزش و فدراسیون به نحو شایسته ای از این عزیزان تقدیر کنند.

وی همچنین درباره قرارگرفتن نام سه داور ایرانی در فهرست جدید الیت آسیا خاطرنشان کرد: حسن اکرمی، بیژن حیدری و پیام حیدری از این پس به همراه فغانی، ترکی و بنیادی فر شش داور الیت کشورمان هستند که خوشبختانه آمار نفرات داوری کشورمان در جمع الیت آسیا را به دو برابر افزایش دادند.

رئیس کمیته داوران اضافه کرد: داوران الیت داورانی هستند که تحت نظر ای اف سی قضاوت می کنند و در صورت نیاز از سوی کمیته داوران ای اف سی در رقابت های فیفا هم قادر به قضاوت هستند. این سه داور بین 35 تا 37 سال سن دارند که از این نظر در شرایط خوبی بوده و در واقع این اتفاق حاصل جوانگرایی بوده است که در زمینه داوری صورت گرفت. امیدواریم در آینده تعداد داوران الیت کشورمان باز هم افزایش پیدا کند.

اصفهانیان همچنین درباره اظهارات اخیر برانکو علیه کمیته داوران توضیح داد: برانکو مربی بزرگ و باشخصیتی است که برای تیم های ملی ما زحمت کشیده و در حال حاضر هم در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت مربیگری می کند. از چنین فردی توقع می رود اگر گله یا نکته ای در رابطه با مسائل داوری در نظر دارد آن را به صورت مکتوب و یا حضوری با کمیته داوران در میان گذاشته و از این طریق اعتراض خود را عنوان کند.

وی ادامه داد: همچنان منتظر رسیدگی مسئولان فدراسیون به شکایت کمیته داوران در همین ارتباط هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)