پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: منتظر اعلام رای محرومیت قهرمانی و ایل‌دورم به کمیته داوران هستیم.

فریدون اصفهانیان در مورد محرومیت محسن قهرمانی و ایل‌دروم یکی از کمک‌داوران گفت: من که در جلسات حضور نداشتم اما فقط همین را می‌دانم که این مسئله به کمیسیون اصل 90 مجلس هم کشیده شد و به عقیده من بهتر بود قبل از مطرح شدن این مسائل مستندات و ادله ارائه می‌شد و پس از بررسی مستندات مسائل رسانه‌ای و شفاف‌سازی می‌شد.

وی ادامه داد: ما نظر فنی خود را در مورد آن دیدار به هیئت رسیدگی به تخلفات ارائه کردیم اما نمی‌دانیم مستندات دیگری هست یا نه ما هم از رسانه‌ها شنیدیم که قهرمانی و ایل‌دروم محروم شده‌اند و هنوز چیزی به طور رسمی و کتبی به ما اعلام نشده است.

 

 وی افزود: در مجموع پیش از اینکه پرونده به طور کامل بررسی شود، نباید قضیه را در بوق و کرنا کرد. ما با اینکه با آبروی افراد بازی شود، مخالفیم. اگر هر کسی اطلاعاتی دارد باید به فدراسیون فوتبال بدهد نه این که مساله را رسانه‌ای کند.

اصفهانیان در مورد اینکه آیا این رای را قانونی می‌داند یا نه گفت: ما پیرو قانون هستیم. حتما فدراسیون روندی را طی کرده و در نهایت تصمیم‌گیری کرده است و رای را طبق قاعده صادر کرده است اما باید مستندات را هم ببینیم ما که نمی‌دانیم چه مستنداتی وجود داشته است. من در جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس هم بودم و نظرات خود را مطرح کردیم.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه چقدر این اتهام‌های مطرح شده در جامعه داوری را قبول دارد گفت: ممکن است در یک خانواده که پنج فرزند دارند چهار فرزند آن بسیار خوب و تحصیل‌کرده شوند و یک فرزند ناخلف شود پس والدین آن خانواده در جهت اصلاح آن یک نفر اقدام خواهند کرد.بنابراین ما هم می‌گوییم باید بررسی‌های بیشتر انجام شود و سپس در این مورد شفاف‌سازی کنیم.

اصفهانیان در مورد اینکه شب گذشته مربی بدنساز پرسپولیس مدعی شد محسن قهرمانی یک بازی را در آورده و پولی بابت آن طلبکار است گفت: هر کسی حرف‌هایی می‌زند همین آقا می‌گفت که من به عنوان شاهد به جلسه رفته‌ام اما اکنون متهم شده‌ است بنابراین همه چیز باید ثابت شود. شاید حتی لازم باشد نیروهای بخش‌ها و نهادهای خارج از فدراسیون هم به این مسائل رسیدگی کنند. من هم منتظرم تا حکم آنها به ما ابلاغ شود و بعد تصمیم‌گیری کنیم. در مورد ایل‌دروم باید بگویم که او مشکل فنی داشته است اما همچنان منتظر اعلام رای کمیته داوران هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)