مذاکره با امیرحسین صادقی تکذیب شد

مرجع خبری پرسپولیس : روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در خصوص مصاحبه منتشر شده از اميرحسين صادقي، مدافع تيم فوتبال استقلال تهران در يكي از روزنامه‌هاي ورزشي امروز و ادعاي مذاكره حبيب كاشاني با اين بازيكن طي اطلاعيه اي اعلام كرد:” اظهارات منتسب به آقاي كاشاني كه در اين مصاحبه آمده، كاملا كذب است و باشگاه پرسپوليس هرگونه مذاكره با آقاي صادقي را قويا تكذيب مي‌كند.”

 

در اطلاعيه باشگاه پرسپوليس آمده است:”اخيرا ادعاهايي درخصوص مذاكره باشگاه پرسپوليس با بازيكنان ديگر تيم‌ها مطرح مي‌شود كه اين باشگاه، قويا هرگونه مذاكره براي جذب بازيكن را تكذيب مي‌كند. جذب بازيكن از اختيارات كادر فني است كه بايد بر اساس نيازهاي تيم و نظر سرمربي صورت گيرد. باشگاه پرسپوليس مذاكره با بازيكنان را در همين چهارچوب و از طريق كانال‌هاي رسمي خود كه متعاقبا در خصوص آن، اطلاع رساني خواهد شد پيگيري مي‌كند.”

 

اطلاعيه روابط عمومي باشگاه پرسپوليس مي‌افزايد:

” معمولا در فصل نقل و انتقالات، برخي بازيكنان و يا دلال هايي كه نفع خود را در بازار گرمي مي‌بينند، اقدام به انتشار شايعات و اخبار كذب مي‌نمايند. با اين وجود باشگاه پرسپوليس همانطور كه پيش از اين نيز اعلام كرده است به رعايت اصول حرفه اي و اخلاقي در مذاكرات و نقل و انتقال بازيكنان اعتقاد دارد و خارج از اين چهارچوب عمل نكرده و نمي‌كند. بنابراين اين باشگاه با احترام به قوانين سازمان ليگ، تا پايان دور برگشت فينال جام حذفي، وارد مذاكرات براي جذب بازيكنان نخواهد شد.”

 

در اين اطلاعيه همچنين آمده است:” باشگاه پرسپوليس به زودي كانال رسمي خود براي مذاكرات را اعلام و هر گونه مذاكره خارج از اين چهارچوب و از طريق افراد غير را ناموجه مي‌داند. طبعا حق باشگاه است كه موارد نشر اكاذيب در اين خصوص را در صورت لزوم از مراجع قانوني پيگيري كند.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)