مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس به دنبال نشست دوشنبه شب دو تن از اعضاي هيات مديره اين باشگاه و همچنين حسين هدايتي رييس پيشين هيات مديره با علي كريمي براي جلب رضايت وي اطلاعيه‌اي را صادر كرد.

دوشنبه شب در نشستي كه با حضور حسين هدايتي رييس سابق هيات مديره پرسپوليس و نژادفلاح و فرخزادي اعضاي هيات مديره پرسپوليس به همراه علي كريمي در منزل هدايتي برگزار شد، اعضا سعي در جلب رضايت كريمي براي تمديد قرارداد خود با پرسپوليس داشتند كه اين موضوع با واكنش باشگاه پرسپوليس روبرو شده است.

در متن اطلاعيه باشگاه پرسپوليس آمده است: 1- چطور تا وقتي كه باشگاه پرسپوليس تا ساعت 20 منتظر علي كريمي بود، او به باشگاه مراجعه نكرد و جلسه‌اي با حضور نژاد فلاح، فرخزادي در منزل هدايتي تشكيل شد؟ بنابراين ما ناچار به ثبت قرارداد با “هوار ملا محمد” شديم. ديگر مهلتي نداشتيم و اين‌ جاي تعجب بسيار است كه چرا دوستان بدون اطلاع مديرعامل باشگاه چنين جلسه‌اي را در منزل آقاي هدايتي برگزار كردند و رضايت علي كريمي را براي پيوستن به پرسپوليس جلب كردند!

 

2- بحث به خدمت گرفتن يا نگرفتن علي كريمي در ميان نيست. بحث اين است كه ليست بازيكنان پرسپوليس تكميل شده و به دليل جواب منفي كريمي به پيشنهادات باشگاه پرسپوليس، ما ناچار به تكميل ليست بازيكنان شديم. جالب اين‌جاست كه مدير برنامه‌هاي كريمي روز گذشته در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرده كه پرسپوليس تمايلي به جذب كريمي نداشته، آن‌وقت چگونه دوستان ساعت 10 شب جلسه‌اي را براي جلب رضايت او برگزار كردند؟!

 

3- امروز براي اين‌كه مديريت باشگاه پرسپوليس حسن نيت خود را براي جذب كريمي به اثبات برساند به صورت حضوري و همچنين مكتوب طي نامه‌اي به سازمان ليگ اعلام كرده كه اگر بتوانيم رضايت يكي از بازيكنان جذب شده را جلب كنيم تا نام او را از ليست بازيكنان حذف كنيم، آيا مي‌توانيم كريمي را به خدمت بگيريم كه قرار است مسوولان سازمان ليگ تا فردا پاسخ نامه‌ي ما را بدهند.

 

4- باشگاه پرسپوليس علي‌رغم اين‌كه خسارت‌هاي بسيار زيادي مي‌بيند ولي حاضر است به خاطر حضور علي كريمي در پرسپوليس اين كار را انجام دهد.

 

5- باشگاه از حسين هدايتي به دليل حسن نيتش براي حضور كريمي در پرسپوليس تشكر مي‌كند ولي نكته‌ي جالب توجه اين است كه چرا اين كار را چند ساعت مانده به پايان زمان ثبت قرارداد انجام داده است؟ چطور است كه از 20 روز پيش براي حضور كريمي در باشگاه استيل‌آذين با وي به نتيجه و توافق مي‌رسند و در آن زمان براي حضور او در پرسپوليس واسطه‌گري نمي‌كنند ولي به يكباره چند ساعت مانده به زمان پايان ثبت قرارداد رضايت او را براي حضور در پرسپوليس جلب مي‌كنند؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)