پرسپولیس نیوز : تیم مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ثابت کرد نه تنها در تصمیمات مدیریتی بلکه در تنظیم یک اطلاعیه هم ناتوان است.

سایت این باشگاه امروز در اطلاعیه ای اعلام کرده: با توجه به حساسیت و شرایط خاص باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات، هرگونه اخبار و اطلاع‌رسانی در هر زمینه تنها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد و هر گونه خبر، اطلاعیه و فراخوانی که از سوی گروه‌های مختلف و سایت‌های هواداری در فضاهای مجازی منتشر می‌شود خلاف واقع بوده و موضع رسمی باشگاه نمی‌باشد.
 

ظاهرا هماهنگی های هواداران یعنی صاحبان اصلی باشگاه در شبکه های اجتماعی برای تجمع اعتراضی به عناصر ناکارآمدی که باشگاهشان را با چند روز مهمانی ناخوانده غصب کرده اند باعث شده دست و پایشان را گم کرده و چنین خبر سطحی را تنظیم کنند. قصد واکنش نداشتیم اما اولا فراخوانی در سایت های هواداری انجام نشده و ثانیا ذکر جمله "هرگونه  خبری که منتشر می شود خلاف واقع بوده" آن چنان به خنده مان وا داشت که نتوانستیم جلوی خودمان را بگیریم و به دوستان یادآوری کنیم این فعلا شما هستید که اگر بگویید ماست سفید است هوادار می گوید سیاه است و در چنین شرایطی نمی توانید تعیین تکلیف کنید که همه اخبار دیگران خلاف واقع است یا خیر. اگر هم منظورتان چیز دیگری بود بهتر است آن را درست بیان کنید. امروز که هوادار، پیشکسوت، مدیر ، فوتبال شناس وهمه علیه شما هستند بهتر است با چنین حرکاتی افراد بیشتری را مقابل خود قرار ندهید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)