مرجع خبری پرسپولیس: تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعد از ظهر امروز برای اولین بار در حضور سرمربی جدید این تیم پيگيري شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، تمرين از ساعت 18 امروز در زمين تمرين موسسه خيريه عمل آغاز شد و بازيكنان پس از گرم كردن، به كار با توپ پرداختند و سپس در قالب دو تيم در نيمه زمين فوتبال دستگرمي بازي كردند.

كرانيكار سرمربي جديد پرسپوليس از ابتدا درمحل تمرين حاضر شد و ابتدا به رختكن رفت و پس از معارفه به بازيكنان دقايقي در كنار زمين با آنها گفت و گو كرد. وي پس از صحبت با بازيكنان تنها نظاره گر بود و البته دقايقي با عبدي و هواداران به گفت و گو پرداخت.
عباس انصاري فرد پس از نيم ساعت از آغاز زمان تمرين در زمين موسسه خيريه عمل حضور پيدا كرد و دقايقي با سرمربي كروات صحبت كرد. مديرعامل باشگاه نيز در جمع هواداران حاضر شد و در مورد مشكلات پرسپوليس با آنها به گفت و گو پرداخت.
انصاري فرد خطاب به هواداران اعلام كرد پرسپوليس قطعا قهرمان ليگ برتر مي شود و علي كريمي نيز قراردادش را تمديد مي كند.
*محمد زادمهر ، همايون بهزادي و تني چند از مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز ميهمان ويژه تمرين امروز بودند.
* حدود 200 هوادار در محل تمرين حضور پيدا كردند و به شدت بازيكنان، كادر فني و انصاري فرد را تشويق كردند. آنها كرانيكار را بيشتر از همه مورد تشويق قرار دادند و از وي موفقيت در ليگ برتر را درخواست كردند.
* تعدادي زيادي از خبرنگاران رسانه هاي گروهي تمرين امروز را تحت پوشش قرار دادند.
* عليرضا محمد، اشپيي آرفي و محمد منصوري به صورت اختصاصي تمرين كردند. محمد در پايان تمرين زير نظر مولايي مربي بدنساز تمرينات ويژه اي انجام داد.
* محمد پروين حركات استقامتي خود را از بعد از ظهر امروز آغاز كرد.
* عابدزاده به مدت 40 دقيقه با دروازه بانان اختصاصي تمرين كرد و سپس نظاره گر تمرين شد.
* هواداران تيم فوتبال پرسپوليس با يكديگر سرود قهرماني ‌خواندند كه بازيكنان دقايقي با آنها هم صدا ‌شدند.
* كرانيكار در حاشيه تمرين امروز به دقت تمرين بازيكنان را زير نظر گرفت. وي همچنين بازديد مختصري از موسسه خير عمل و امكانتش داشت.
* آرفي و پروين پس از 50 دقيقه تمرين زودتر از سايرين زمين را ترك كردند.
* تمرين پرسپوليس فردا پيگيري خواهد شد.
 
تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران به دليل تداخل با تمرينات تيم فوتبال مدرسه شايان با بي‌نظمي برگزار شد.

درحاليكه برنامه‌هاي تمريني مدرسه فوتبال شايان در ورزشگاه خيريه عمل برگزار مي‌شود تمرينات عصر امروز /شنبه/ سرخ پوشان باعث تعطيلي و اعتراض خانواده‌هاي بازيكنان اين مدرسه شد.

محمد رضا هدايتي مدير مجموعه خيريه عمل افزود: پيش از اين ساعات عصر اين مجموعه به مدرسه فوتبال شايان تا پايان تابستان اجاره داده شده است برهمين اساس، مسوولان پرسپوليس براي برگزاري تمرينات تيم خود بايد با مسوولان اين مدرسه به توافق برسند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)