مرجع خبری پرسپولیس(13:54) / یکشنبه 15 دی 

آخرین اتفاقات باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی ها / اظهار نظرهای خنده دار

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از دو شکست پیاپی تیم فوتبال این باشگاه در رقابتهای لیگ برتر از بررسی دلایل فنی و غیر فنی این ناکامی در نشست اعضای هیئت مدیره خبر داد و گفت: نتایج این نشست ها به طور شفاف در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

مجید فرخزادی ضمن بیان این مطلب به شکست روز شنبه پرسپولیس برابر ذوب آهن اشاره کرد و افزود: گرچه نسبت به دیدار قبل از نظر فنی بهتر بودیم اما متاسفانه نتوانستیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم و نتیجه را به تیم ذوب آهن واگذار کردیم.

وی ادامه داد: البته در این شکست داور هم بی تاثیر نبود و یک پنالتی پرسپولیس را نادیده گرفت و همانطور که برخی کارشناسان نیز اعلام کرده اند گل سوم تیم حریف هم در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه به اظهار نظر برخی بازیکنان ذوب آهن پس از پیروزی بر سرخپوشان اشاره کرد و گفت:

 متاسفانه در برخی رسانه ها شاهد انجام مصاحبه هایی از بازیکنان ذوب آهن بودم که واقعا خنده دار است. آنها در شرایطی علیه پرسپولیس صحبت کرده اند که در حد و اندازه تیم ما نیستند و آرزو دارند یک عکس با پیراهن پرسپولیس بگیرند.

وی سپس به انتقاد از بازیکنان پرسپولیس پرداخت و خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس بروند ببینند ذوب آهنی ها چطور در مورد تیمشان اظهار نظر کرده اند تا کمی به خود بیایند. به نظر من بهترین جریمه برای بازیکنان پرسپولیس دیدن همین مصاحبه هاست تا بدانند آیا بازیکنان حریف که آرزوی حضور در پرسپولیس را دارند باید اینگونه تیم محبوب میلیونها هوادار را مورد خطاب قرار دهند؟

فرخزادی ادامه داد: از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می خواهم که نکات فرهنگی لازم را به بازیکنان تیمش تذکر دهد تا دیگر شاهد اینگونه اظهار نظرها نباشیم چرا که ممکن است این صحبت ها از سوی هواداران پرسپولیس واکنش هایی را به همراه داشته باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه گفتگوی خود روی سخن را به سمت رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگرداند و تصریح کرد: از آقای شریفی می خواهم که به ماجرای ورود سرمربی تیم ذوب آهن به زمین و صحبت های تند با کادر داوری و بازیکنان رسیدگی کند و براساس عدالت با این موضوع برخورد کند. اگر بازیکن و یا یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس مرتکب این عمل می شد چه سرنوشتی در انتظارش بود؟وی ادامه داد: اگر آقای شریفی گزارش داور و یا ناظر بازی را در اختیار ندارد و یا هنوز به او نرسیده است می تواند از صداوسیما این گزارش را دریافت و به آن رسیدگی کند. ما انتظار رسیدگی به این ماجرا را داریم چرا که معتقدیم از قبل ذوب آهن برای این بازی در آب نمک خوابیده بود و اگر در دیدار برابر داماش به میدان می رفت قطعا همین اخراج ها و مشکلات را داشت.

مجید فرخزادی در پاسخ به این سوال مهر که با وجود اولتیماتوم سازمان تربیت بدنی چه برنامه های برای برون رفت از وضعیت فعلی دارید؟ گفت: اقدامات اولیه را برای حل مشکلات باشگاه پرسپولیس انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم با بررسی همه جانبه دلایل این ناکامی ها پاسخ درست و روشنی به سازمان تربیت بدنی و هوادارانمان بدهیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قرار است در جلساتی که برگزار خواهیم کرد دلایل فنی و غیر فنی این مشکلات را بررسی کنیم و تدابیری را در نظر بگیریم تا پرسپولیس بتواند از وضعیت فعلی خارج شود.

وی نگرانی سازمان تربیت بدنی و هواداران پرسپولیس را به حق دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه هیئت مدیره است که هر چه سریعتر این نگرانی ها را برطرف کند. بالاخره صبر سازمان تربیت بدنی هم سقف دارد و یک روز این صبر لبریز می شود.

فرخزادی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: هنوز زمان اجرای این گزینه فرا نرسیده است و امیدوارم همه ما در دو روز عزیز تاسوعا و عاشورا بتوانیم قلب هایمان را پاک کنیم و آنهایی که می خواهند کار فرهنگی انجام دهند در ادامه فعالیت در پرسپولیس موفق باشند.

وی در مورد احتمال تقویت کادر فنی گفت: این مورد هم در نشست هایی که با اعضای هیئت مدیره و کادر فنی خواهیم داشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیم نهایی نیز اتخاذ خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره تلاش خواهند کرد در سریعترین زمان ممکن به تذکرات به حق سازمان تربیت بدنی رسیدگی و نتیجه را به طور رسمی و شفاف در اختیار این سازمان و هواداران پرسپولیس قرار دهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)