خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آنهایی که در دربی سال 52 بازی می‌کرده‌اند یا دار فانی را وداع گفته‌اند و یا موهایشان سفید است.

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: خوشبختانه نه مصدوم داریم و نه محروم. ولی خوشحالم که در این هفته بر خلاف دو هفته گذشته در چمن مساعدی بازی می‌کنیم.

وی در خصوص خاطرات خود از دربی گفت: در 4 دربی حضور داشتم که در یکی از آنها سرپرست بودم. بهترین خاطره من مربوط به اسفند ماه سال 70 برمی‌گردد که تا دقیقه 15، دو بر صفر جلو بودیم و در نهایت برنده شدیم.

خبرنگاری پرسید پرسپولیسی‌ها شش گل معروف خود در سال 52 را به رخ استقلال می‌کشند که ماجدی گفت: 6 گل و 7 سال و 4 دربی به خاطرات پیوسته و افرادی که در 6 گل سال 52 حضور داشتند یا دار فانی را وداع گفتند و یا برخی از آنها موهای سپیدی دارند. اگر به این مسائل فکر کنیم به عقب برگشته‌ایم و باید رو به جلوتر فکر کنیم.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد نگاه باید حرفه‌ای باشد و امیدوارم بهترین تیم بازی روز جمعه تیم داوری باشد.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت چرا رحمتی از تیم ملی کناره گیری کرده‌ است که ماجدی پاسخ گفت: او هم سنگربان استقلال است و هم تیم ملی. اما فکر می‌کنم از خستگی این حرف را زده و تصمیمش احساسی بوده است. ما و کادر فنی استقلال با او صحبت می‌کنیم حتی مسئولان فدراسیون هم باید این کار را انجام دهند و اعتقاد داریم وقتی رحمتی یک دروازه‌بان ملی است نباید شخصی به این مسائل نگاه کند.

ماجدی در خصوص اینکه گفته‌ می‌شود او به خاطر دانیال داوری چنین تصمیمی گرفته گفت: با تمام احترامی که برای دروازه‌بانان دیگر و آنهایی که به تازگی دعوت شده‌اند اعتقاد دارم رحمتی توانایی‌هایش یک کلاس بالاتر از دیگر دروازه‌بانان است و این مسئله را نه به عنوان سرپرست استقلال بلکه به عنوان کارشناس فوتبال می‌گویم.

سرپرست تیم استقلال با این اظهار نظر تاسف برانگیز بسیاری از پیشکسوتان ارزشمند فوتبال را "هیچ" به حساب آورده است ، آن هم در حالی که  این جماعت از فوتبال همواره بزرگترین درد خود را عدم توجه جامعه و اهالی فوتبال به آنها عنوان کرده اند. ماجدی می توانست بدون انکار حضور این عزیزان هم از اهمیت مسابقات پیش رو نسبت به مسابقات تاریخی سخن بگوید.

طعنه آمیز آنجاست که ماجدی با این اوصاف مسئول کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هم شده است! چندی پش تبلیغ عجیب یکی از دوستان ماجدی در یکی از روزنامه های ورزشی در ستایش وی نیز بحث برانگیز شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)