مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: خوب است ذوب آهن را هم به عنوان یک تیم بزرگ ببینند و برای این تیم نیز از داوران با تجربه استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، خسرو ابراهیمی با انتقاد از قضاوت در دیدار دیشب تیمش برابر سایپا، اظهارکرد: ذوب‌آهن برای برخی از داوران طرح کاد شده است. پرسش من این است که داوری که در این مسابقه به قضاوت پرداخت چند تا بازی در لیگ قضاوت کرده بود؟ خوب است ذوب‌آهن را هم به عنوان یک تیم بزرگ ببینند و برای این تیم نیز از داوران با تجربه استفاده کنند.

 

وی در خصوص برخورد شدید محمد باقر صادقی دروازه بان تیم سایپا با محسن بیاتی‌نیا مهاجم ذوب‌آهن که منجر به مصدومیت بیاتی نیا و خروج اجباری این مهاجم در دقیقه 11 مسابقه شد، تصریح‌کرد: با ضربه دروازه‌بان دو دندان بازیکن ما داخل فک شده و این بازیکن هم اکنون در بیمارستان الزهرا(س) بستری شده است، اما داور پنالتی نگرفت و متأسفانه هر هفته این مشکل تکرار می‌شود. نمی‌گویم که این کار از قصد انجام شده است، ولی در بازی هفته قبل برابر مس کرمان هم یک پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته نشد.

 

ابراهیمی افزود: وقتی از دهان بازیکن ذوب‌آهن خون جاری می‌شود داور چه فکری می‌کند و چرا این صحنه پنالتی اعلام نشد؟ انتظار داشتیم که دپارتمان داوری از داوران بهتری برای ذوب‌آهن استفاده می‌کرد.

 

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با مشکلات این تیم گفت: مشکلات فصل قبل ما روی برنامه ریزی غلط سازمان لیگ به وجود آمد. 12 روز قبل از پایان لیگ و 12 روز قبل از پایان فصل بازی‌های ما تمام شد و 12 روز نیز وقت داشتیم که تیم را ببندیم، این فرصت را هم فدراسیون به ذوب‌آهن داد، در این زمان هم باید بازیکن می‌گرفتیم و هم تمرین می‌کردیم و این در حالی بود که هیچ بازیکنی نمانده بود که بتوانیم با آن قرارداد ببندیم، همچنین بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل اینکه تمرین بدون مسابقه داشتند فرسوده شده بودند.

 

ابراهیمی در پاسخ به این سؤوال که آیا عدم نتیجه گیری چند وقت اخیر تیم فقط به دلیل ضعف داوری بوده است؟ گفت: صد در صد؛ در این بازی باید یک پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته می‌شد و دروازه‌بان سایپا نیز باید اخراج می‌شد، یعنی یک پنالتی به نفع ذوب‌آهن و یک اخراجی به ضرر سایپا. چگونه است که برای تیم‌های دیگر داوران مسلط می‌گذارند؟

 

وی در خصوص قرارداد ابتدای فصل با محمد باقر صادقی دروازه بان کنونی سایپا گفت: با این بازیکن قرارداد داخلی بستیم، اما لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب آهن نظر دیگری داشت و بر این بازیکن نظر فنی نداشت. در واقع بوناچیچ این دروازه‌بان را نخواست." این در حالی است که در کنفرانس قبل از بازی بوناچیچ در جمع خبرنگاران گفت که باشگاه صادقی را نخواست و من دخالتی در رفتن او نداشتم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)