آنها معتقدند هدف هدایتی از کشاندن کریمی به مذاکره محبوب کردن خود نزد هواداران بوده
مرجع خبری پرسپولیس : حضور مجيد فرخزادي و محمدحسين نژادفلاح دو عضو هيات مديره پرسپوليس در منزل حسين هدايتي با واكنش شديد مسوولان سازمان تربيت بدني همراه شده است.
مجيد فرخزادي و محمدحسين نژادفلاح در پي تماس تلفني حسين هدايتي و علي كريمي دوشنبه شب و ساعتي قبل از پايان مهلت نقل و انتقالات در جلسه اي مشترك با علي كريمي حاضر شدند و اين موضوع ناراحتي شديد عباس انصاري فرد و حتي مسوولان سازمان تربيت بدني را در پي داشته است.
مسوولان پرسپوليس و سازمان تربيت بدني معتقدند نژادفلاح و فرخزادي نمي بايست به اقدامات حسين هدايتي كه اختلافات شديدي با مديرعامل باشگاه پرسپوليس دارد توجهي مي كردند و شبانه به منزل او رفته و از طريق او پرونده تمديد قرارداد كريمي را پيگيري مي كردند. مجيد فرخزادي البته در محافل خصوصي مدعي شده  كه در منزل هدايتي حضور نداشته اما آنهايي كه از روابط صميمانه فرخزادي و هدايتي باخبر هستند معتقدند فرخزادي در چنين جلسه اي حضور داشته اند
 
باشگاه پرسپوليس هم با صدور بيانيه اي رسمي به برگزاري چنين نشستي واكنش نشان داده و حتي در اين بيانيه صراحتا متذكر شده است چرا فرخزادي و نژادفلاح در جلسه اي كه در منزل هدايتي برگزار شده است حضور داشته اند. انصاري فرد معتقد است هدايتي با اين كار قصد داشته خودش را نزد هواداران محبوب كند. ظاهرا مديرعامل پرسپوليس بر اين عقيده است كه هدايتي از پر بودن ليست پرسپوليس آگاهي داشته و تمامي اين اقدامات نقشه هايي براي موجه جلوه دادن پيوستن كريمي به پرسپوليس بوده است.
 
مسوولان باشگاه پرسپوليس معتقدند هدايتي يك ماه پيش با كريمي به توافق رسيده و اگر به دنبال حل مشكلات او با پرسپوليس بود چند دقيقه مانده به پايان فصل نقل و انتقالات براي بازگشت او به پرسپوليس دست بكار نمي شد. مسوولان باشگاه پرسپوليس بر اين باورند هدايتي با برگزاري چنين جلسه اي به دنبال محبوب كردن خود نزد هواداران پرسپوليس بوده و از سويي ديگر قصد دارد با اين كارها در صورت پيوستن ستاره پرسپوليس به استيل آذين مورد مواخذه هواداران قرار نگيرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)