پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس به تداخل برنامه بازی این تیم در جام حذفی با برنامه های تیم های ملی معترض بوده و در حال بررسی جوانب امر و رایزنی جهت ارسال درخواست رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است.

در شرایطی که رقابت های محلی یک شانزدهم جام حذفی طبق برنامه قرار است در روزهای 19 و 20 شهریورماه برگزار شود و پرسپولیسی ها از بازی خود برابر پیکان در روز 19 شهریور خبر می دهند. خبرهای دیگر حکایت از بازگشت دیرهنگام ملی پوشان این تیم دارد.

مسوولان باشگاه پرسپولیس خبر می دهند زمان بازگشت کاروان تیم ملی بزرگسالان را به آنها 19 شهریور اعلام کرده اند.  این در حالی است که تیم المپیک ایران نیز هجدهم شهریور از اردوی هلند باز می گرد. پرسپولیسی ها در چنین شرایطی به بازی برابر پیکان در چارچوب دیدارهای جام  حذفی و در تاریخ عنوان شده معترض هستند.

طبق قوانین فیفا چنانچه تیم های ملی در همان قاره برنامه بازی یا اردویی داشته باشند باید بازیکنان را 48 ساعت قبل از بازی باشگاهی و در صورت انجام برنامه در خارج از قاره باید 72 ساعت قبل از مسابقه در اختیار باشگاه ها بگذارند.

پرسپولیسی ها اعلام کرده اند با توجه به به شرایط خاص دیدارهای جام حذفی و شرایطی که تیم فوتبال این باشگاه دارد حتی اجرای این استانداردها نظر آنها را از نظر فنی تامین نمی کنند. چه برسد به زمانبندی که در حال حاضر با آن روبرو هستند.

مقام های باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و مشورت با کادر فنی هستند تا پس از جمع بندی درخواست رسمی خود را ارسال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)