پرسپولیس نیوز : پس از استعفای یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس پس از شكست مقابل سپاهان مسئولان باشگاه بار دیگر یاد كمیته فنی افتاده و با برگزاری جلسات این كمیته چند گزینه را برای هدایت فصل آینده پرسپولیس مشخص كردند.

ابتدا، حمید استیلی، افشین پیروانی و حمید درخشان به عنوان گزینه های كمیته فنی معرفی شدند اما با گذشت چند روز محمد مایلی كهن، علی دایی و زلاتكو كرانچار نیز به این جمع پیوستند.
اعلام نام علی دایی كه به تازگی قراردادخودرا با باشگاه راه آهن تمدیدكرده است به شكلی توجهات را به خود جلب كرد و هواداران علاقه مند به این مربی كه توانسته بود، 2 قهرمانی در جام حذفی برای سرخپوشان بدست آورد زنده شد، اما مسئولان باشگاه راه آهن به این كارپرسپولیسی هاواكنش نشان دادندواین كار را تصمیمی غیرحرفه ای دانستندتا به شكلی نام علی دایی از فهرست سرمربیان مد نظر پرسپولیس خارج شود.
البته مسئولان باشگاه در این مورد نیز از هواداران این تیم استفاده كرده و گفتند كه حضور وی در میان گزینه ها به خاطر احترام به هواداران است.
با گذشت زمان به تدریج نام بسیاری از گزینه ها از جمله استیلی و پیروانی از لیست خارج شد و اعضای كمیته فنی نیز مخالفت خود را با حضور مربیان خارجی از جمله كرانچار اعلام كرده و تاكید كردند كه نام سرمربی را در نشست روز دوشنبه كمیته فنی مشخص می كنند.
این در حالی است كه در تماس خبرنگار ایرنا با اعضای كمیته فنی آنان با اشاره به اینكه قرار بود امروز جلسه كمیته فنی برگزار شود، افزودند: ما هم در جریان برگزاری این كمیته نیستیم.
به نظر می رسد اختلاف نظر هایی كه در جلسات گذشته به وجود آمده باعث شده پیشكسوتانی از جمله ابراهیم آشتیانی از حضور در این كمیته خودداری كنند.
رسانه ها كه ازصبح امروز به دنبال پوشش خبری جلسه كمیته فنی باشگاه بودند بارها طی تماس با مسئولان پرسپولیس به دنبال ساعت ومحل برگزاری این جلسه بودندكه درپایان نیز جواب مشخصی به آنها داده نشد.
اعضای كمیته فنی باشگاه پرسپولیس از جمله ابراهیم آشتیانی، رضا وطنخواه و افشین پیروانی در تماس خبرنگارایرنا از برگزاری این نشست اظهار بی اطلاعی كردند و بعضی از آنها طبق برنامه قبلی منتظر تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس هستند.
اما ازباشگاه پرسپولیس خبر می رسد، حمید درخشان و محمد مایلی كهن آخرین گزینه های باقی مانده باشگاه هستند اما نزدیكان به مسئولان پرسپولیس معتقدند همچنان نباید از نام كرانچار مربی موفق كروات چشم پوشید.
تعدادی از رسانه ها ظهر امروز مقابل باشگاه پرسپولیس منتظر مدیرعامل باشگاه بودند تا از او در رابطه باآخرین وضعیت انتخاب سرمربی سئوال كنندكه وی با ناراحتی باشگاه را ترك كردوحاضر به گفت و گو با رسانه هایی كه ساعت ها منتظر وی بودند نشد.
نزدیكان وی اعلام كردند رویانیان به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفته است. به نظر می رسد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید تیم به دیدار وزیر رفته است.
آخرین اخبارازباشگاه پرسپولیس حاكی از آن است كه محمد مایلی كهن نزدیك ترین گزینه به نیمكت پرسپولیس است اما برخی ها نیز معتقددند نباید از زلاتكو كرانچار مربی مورد علاقه رویانیان نیز غافل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)