مرجع خبری پرسپولیس : اظهارات اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در باره بازی دیروز پرسپولیس – استقلال اهواز

زادمهر: خداداد با تعویض هایش ابتکار عمل را از پرسپولیس گرفت // معمارزاده چهره برتر میدان بود

بهزادی: از هواداران می خواهم صبور باشند// پرسپولیس فقط به زمان نیاز دارد

مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به تساوی این تیم مقابل استقلال اهواز گفت: خداداد با تعویض هایش ابتکار عمل را از پرسپولیس گرفت

زادمهر روز شنبه خاطرنشان کرد: تعویض هایی که خدادداد در این بازی برای استقلال اهواز انجام داد باعث شد تا پرسپولیس ابتکار عمل را در این دیدار از دست بدهد.
وی ادامه داد: توقع چنین بازی را از پرسپولیس اصلا نداشتیم و قبل از بازی فقط به پیروزی در این دیدار فکر می کردیم اما در پایان شرایط به گونه ای دیگری رقم خورد و تیم استقلال اهواز توانست با یک امتیاز به اهواز بازگردد.
وی افزود: پرسپولیس تا دقیقه شصت مسابقه بسیار خوب کار کرد و بارها فرصت گلزنی را بازیکنان تیم به هدر دادند پس از آن هم موقعیت چندانی نتوانستیم روی دروزاه حریف ایجاد کنیم و یاران حریف نیز توانستند گل خورده را جبران کنند.
عضو کمیته فنی پرسپولیس با اشاره به این مطلب گفت: به اعتقاد من معمارزاده در این دیدار چهره برتر میدان بود یزرا با عکس العمل هایی که در چند صحنه از خود نشان داد باعث شد تا حریف نتواند به گل های برتری دست پیدا کند.
زادمهر اضافه کرد: در برنامه ریزی که ما برای ابتدای فصل انجام دادیم انتظار داریم تا پرسپولیس در چهار بازی اول بتواند 8 امتیاز کسب کند و امیدوارم در دیدار های هفته های بعدی بتوانیم با شکست حریفان خود به این مهم برسیم.
وی در پایان اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به اهداف تیمی در بازی های بعدی باید تلاش خود را بیشتر کنند تا در مقابل حریفان بتوانند پیروز شده و روند روبه رشد خود را ادامه دهند و باعث خشنودی هواداران شوند

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به تساوی این تیم در مقابل استقلال اهواز گفت: از هواداران می خواهم صبور باشند

همایون بهزادی روز شنبه خاطرنشان کرد: می دانم هواداران از پرسپولیس انتظارات زیادی دارند و این حق طبیعی آنها است اما از آنان انتظار دارم تا کمی صبور باشند.
وی ادامه داد: تمام این نتایج در ادامه بازی های لیگ جبران خواهد شد و پرسپولیس دوباره با اقتدار در میادین حضور پیدا می کند و هواداران هم با کسب نتایج درخشان از سوی این تیم خشنود می شوند ضمن آنکه در دیدار های بعدی روند تیمی نیز بهتر می شود.
وی افزود: پرسپولیس فقط نیاز به زمان دارد تا تمام عوامل از کادر فنی گرفته تا بازیکنان از هماهنگی لازم برخوردار شوند تا بتوانند در دیدار با رقیبان در تاکتیک ها موفق عمل کرده و با اجرای آن نتیجه لازم را کسب کنند.
بهزادی گفت: می دانم هواداران اکنون چه احساسی دارند زیرا من سال ها با آنان زندگی کردم اما نباید این نکته را هم فراموش کرد که اکنون عوامل پرسپولیس نیز فقط برای موفقیت این تیم تلاش می کنند و می خواهند تا تیم در مسابقات موفق عمل کند.
وی در پایان اضافه کرد: فقط برای کمک در پرسپولیس حضور دارم و می خواهم این تیم را به مانند زمانی ببینم که خودم در آن بازی می کردم و بازها توانستم با این پیراهن جام های متعددی کسب کرده و باعث خشنودی هوادارن شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)