پرسپولیس نیوز : روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از تلاش سه ماهه این باشگاه برای برگزاری مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس سخن گفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار این باشگاه گفت: تندیس 12 چهره ماندگار پرسپولیس که در دهه‌های چهل و پنجاه بازی می‌کردند آماده شده و در مراسمی که امشب (شنبه) در برج میلاد برگزار می‌شود به آنها تقدیم شود.

 

صبح امروز نیز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با معاونین این باشگاه جمع بندی نهایی را درباره این مراسم انجام داد و مقرر شد که زمان افتتاح آکادمی پرسپولیس در جلسه بعدی شورای معاونین مشخص شود .

 

اجرای مراسم چهره‌های ماندگار پرسپولیس با جواد خیابانی است و سید جواد هاشمی کارگردانی این مراسم را بر عهده دارد.

 

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه عنوان کرد که ستاد برگزاری این مراسم از سه ماه پیش کار خود را آغاز کرده و با برگزاری جلساتی با حضور پیشکسوتان پرسپولیس در نهایت به نام 12 پیشکسوت رسید که در مراسم امشب از آنها تقدیر کنند.

 

همچنین در مراسم چهره‌های ماندگار پرسپولیس قرار است از مرتضی احمدی، هنرمند قدیمی و هوادار این باشگاه تقدیر شود.

 

حسین قدوسی ، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین گفته است که در مراسم امشب قرار بود از عطاالله بهمنش، گزارشگر قدیمی فوتبال تجلیل شود، اما به دلیل کسالت وی و استراحتش این امر تحقق پیدا نخواهد کرد.

 

قدوسی همچنین گفت: سهام شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به ارزش هر سهم 500 هزار تومان در مراسم امشب به پیشکسوتان اعطا می‌شود . پنج نفر از پیشکسوتان پرسپولیس به نمایندگی از تمامی آنها به صورت نمادین این سهام را تحویل می‌گیرند.

 

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تمامی پیشکسوتان تاریخ این باشگاه ، مدیران و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ ، مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و مسئولان وزارت ورزش و جوانان ، اصحاب رسانه و جمعی از روسای فدراسیون‌ها جزو مدعوین مراسم امشب هستند.

 

قدوسی همچنین از عزم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تقدیر از پیشکسوتان دهه‌های 60 و 70 این باشگاه در مراسم بعدی خبر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)