دايي:هميشه طرفدار برزيل بوده‌ام / منظور من سپاهان و استيل آذين نبود


مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: تا هفته آينده فهرست بازيكنان پرسپوليس تكميل خواه
د شد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه 70 ، 80 درصد بازيكناني را كه مي‌خواسته‌ به پرسپوليس پيوسته‌اند، اظهار كرد: در پست‌هايي كه ضعف داشتيم، بازيكنان مورد نيازمان را جذب كرده‌ايم و منتظر نتيجه مذاكرات باشگاه با ديگر بازيكنان مدنظرمان هستيم.


وي افزود: قطعا تا هفته آينده تيم را خواهيم بست و فهرست بازيكنان‌مان را تكميل خواهيم كرد.


دايي درخصوص وضعيت خليلي و معمارزاده تصريح كرد: وضعيت هر بازيكن را براي ماندن يا نماندن به باشگاه گفته‌ام و منتظرم تا نتيجه مذاكرات اين دو بازيكن نيز از سوي باشگاه اعلام شود.

دايي احتمال حضور مهدي رحمتي در پرسپوليس را نيز رد نكرد و يادآور شد: همه چيز تا هفته آينده نهايي خواهد شد.

 

 


سرمربي پرسپوليس درخصوص وضعيت اين روزهاي قرمزهاي پايتخت نيز بگفت: فعلا با بازيكناني كه با ما قرارداد بسته‌اند در حال تمرين هستيم و خوشبختانه بازيكنان جديدمان نيز به ما پيوسته‌اند، ضمن اين كه در اين چند روز تعدادي از بازيكنان اميد نيز با ما تمرين كرده‌اند كه سعي مي‌كنيم از آن‌ها هم در طول فصل استفاده كنيم.



وي ادامه داد: ما از امروز عازم اردوي اردبيل مي‌شويم كه اين اردو مطمئنا براي بازيكنان بسيار سخت خواهد بود و ما چاره‌اي نداريم جز اينكه در اين يك ماه بچه‌هايمان را به مرز آمادگي برسانيم.

دايي همچنين در ارتباط با اعلام ليست مازاد پرسپوليس گفت: من نمي‌خواهم اسم اين بازيكنان را مازاد بگذارم چرا كه همه آن‌ها در اين فصل به من كمك كرده‌اند و زحمات زيادي نيز براي پرسپوليس كشيده‌اند. من آن‌ها را مانند برادر خودم دوست دارم اما با توجه به اينكه ما امسال بايد در سه جام به ميدان برويم، صلاح دانستيم كه از اين بازيكنان استفاده نكنيم و آن‌ها را آزاد بگذاريم.



وي در مورد مذاكره پرسپوليس با يك بازيكن ايراني مقيم فرانسه نيز خاطرنشان كرد: صحبت‌هايي از سوي باشگاه با اين بازيكن انجام شده و قرار است در اردوي دورتموند به ما ملحق شود تا اگر نظرمان را جلب كرد، از او استفاده كنيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالي مبني بر دليل مخالفت با سقف قراردادها و اين كه آيا عملكرد تيم خاصي منظور او بوده است، اظهار كرد: منظور من تيم خاصي يا سپاهان و استيل آذين نبوده است، حرف من اين است كه ما نمي‌توانيم تعيين كنيم كه سقف قراردادها چقدر باشد چرا كه در هيچ كجاي دنيا اين كار را انجام نمي‌دهند. مثلا در اروپا شما نمي‌توانيد در خريد بازيكن رئال مادريد را با آرمنيا بيله‌فيلد مقايسه كنيد زيرا هر تيمي كه پول بيشتري داشته باشد، بازيكنان بهتري نيز به خدمت مي‌گيرد.

وي اضافه كرد: البته من فقط نظر خودم را در اين موضوع گفته‌ام و مي‌دانم كه موافق يا مخالف بودن من چيزي را عوض نمي‌كند اما بايد ديد اين قانون چقدر تاكنون جواب داده است.


دايي همچنين درخصوص جام جهاني و اينكه دوست دارد چه تيمي قهرمان شود گفت: من هميشه طرفدار برزيل بوده‌ام و فكر مي‌كنم امسال هم اسپانيا، آرژانتين، انگليس و برزيل چهار تيم نهايي مسابقه‌ها خواهند بود و در اين ميان شانس برزيل و آرژانتين براي قهرماني از بقيه بيشتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)