پرسپولیس نیوز : ستاره‌های تاریخ فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود برای بازی با ستاره‌های میلان را فردا سه‌شنبه برگزار خواهند کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طی روزهای گذشته تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس پیگیر زمان و مکان تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس بوده‌اند که با هدایت علی پروین خود را آماده دیدار ماندگار با ستاره‌های میلان ایتالیا می‌کنند، شده‌اند.

در این ارتباط رضا ریاضتی مدیر رسانه‌ای تیم پیشکسوتان اعلام کرد؛ آخرین تمرین پرسپولیس فردا سه‌شنبه از ساعت 15 در زمین شماره یک ورزشگاه کارگران آغاز خواهد شد و هواداران می‌توانند از نزدیک شاهد تمرین اعضای تیم باشند. در این تمرین همچنین بعضی چهره‌های سیاسی و مقامات کشوری به دعوت آقای پروین با حضور در کارگران تماشاگر ویژه این تمرین خواهند بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی در آزادی انجام می‌شود و عزیزان پیشکسوت مدتها است در این ورزشگاه بازی نکرده‌اند با مساعدت و حسن نظر مسوولان ورزشگاه آزادی این امکان هم فراهم شده است که با صلاحدید آقای پروین بتوانیم با ترکیب نهایی یک تمرین ریکاوری و کوتاه را روز چهارشنبه در زمین شماره یک آزادی داشته باشیم که علی آقا هنوز نظر خود را در اینباره اعلام نکرده‌اند. البته اگر این تمرین به برنامه اضافه شود، امکان حضور تماشاگران را نخواهیم داشت و هواداران تنها فردا این فرصت را دارند که از نزدیک شاهد تمرین چهره‌های محبوب خود در سال‌های گذشته باشند.

گفتنی است؛ ورزشگاه کارگران در جاده قدیم کرج بعد از شیر پاستوریزه واقع شده است.

 

همچنین پیشکسوتان پرسپولیس فردا در ورزشگاه کارگران میزبان مصطفی هاشمی‌طبا و بهرام افشارزاده خواهند بود.

 

علی پروین از مصطفی هاشمی‌طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک و بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک دعوت کرد تا فردا با حضور در کارگران، میهمان تمرین پیشکسوتان پرسپولیس باشند. رضا دریش، اکبر ولی و سعید خسروی از دیگر مدعوین علی پروین برای تمرین فردا هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)