پرسپولیس نیوز: مربیان پرسپولیس قبل از تمرین عصر امروز تیمشان تیم فوتبال الهلال را آنالیز می‌کنند.
کادرفنی پرسپولیس عصر امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی درفشی‌فر تیم الهلال عربستان را آنالیز می‌کند. محمد منتظری آنالیزور پرسپولیس فیلم چند بازی اخیر الهلال را آنالیز کرده و قرار است در نشست عصر امروز کادرفنی پرسپولیس برانکو و دستیارانش اطلاعات بدست آمده توسط آنالیزور تیم را به طور دقیق بررسی و طراحی تمرینات را بر آن اساس طرح‌ریزی کنند.
 
* فرناندو گابریل برای بازی مقابل الهلال اعلام آمادگی کرده است. گابریل قبل از بازی با استقلال گفت که در ناحیه کشاله ران درد دارد اما در آخرین تماسش با برانکو اعلام کرده مشکلی برای بازی کردن مقابل الهلال ندارد.
 
* برانکو پیش از بازی با بنیادکار فکر می‌کرد تیمش در مرحله حذفی با السد بازی خواهد کرد از این رو او در مورد این تیم قطری از دراگان اسکوچیچ اطلاعات گرفته بود. با توجه به اینکه فولاد با الهلال و السد همگروه بود اکنون برانکو در نظر دارد در خصوص تیم عربستانی اطلاعاتی از هموطن خود بگیرد.
 
* گابریل ظهر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس از نژادفلاح خواست مقدمات سفر خود و خانواده‌اش را به برزیل بعد از بازی برگشت سرخپوشان مقابل الهلال، فراهم کند.
 
دیدار پرسپولیس و الهلال از سری مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:30 روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت ماه در ورزشکاه آزادی برگزار می‌شود.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)