رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد زمان آغاز و پایان نقل و انتقالات فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه داد.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد تاریخ آغاز نقل و انتقالات تابستانی گفت: نقل و انتقالات را از ششم شهریور آغاز خواهیم کرد و با توجه به جلسه خوبی که در دفتر دبیر کل فدراسیون فوتبال با حضور چهار نمانیده ایران در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، نظرات باشگاه‌ها را در این باره شنیدیم.

وی افزود: سعی کردیم نقل و انتقالات را طوری برنامه ریزی کنیم که این بازه زمانی ۱۲ هفته‌ای قسمتی از هفته‌های آغازین فصل آتی را شامل شود. همچنین دبیر کل فدراسیون فوتبال به امور بین الملل دستور داده تا استعلام مجدد از فیفا گرفته شود و اگر این اجازه را به ما بدهند، ۲ هفته بیشتر زمان برای نقل و انتقالات داشته باشیم اگر با این درخواست مخالفت هم صورت گیرد، ۲۹ مهرماه پایان نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. با توجه به اینکه در شرایط کرونا ایران توانست لیگش را برگزار کند امیدواریم این اجازه به ما داده شود.

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: با توجه به جلساتی که کمیته مسابقات برگزار کرد، زمان آغاز لیگ آینده هنوز نهایی نشده اما نقل و انتقالات را باید به نحوی برنامه ریزی می‌کردیم که بازیکنان جدید بتوانند در لیگ قهرمانان تیم هایشان را همراهی کنند چرا که بازیکن اگر نامش در لیگ داخلی برای تیمی ثبت نشود به هیچ عنوان نمی‌تواند تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

وی در مورد انتشار قراردادهای محرمانه شیخ دیاباته و بشار رسن و اینکه این شائبه مطرح شد که این قراردادها از کمیته نقل و انتقالات خارج شده، اضافه کرد: بیانیه‌ای در این مورد منتشر کردیم و به شدت پیگیر این موضوع هستیم که چه کسانی این اتهامات را به ما زدند. در خیلی از باشگاه‌ها جابه‌جایی مدیران را شاهد بودیم. با توجه به اینکه خیلی‌ها در باشگاه‌ها شرایط را می‌دانند، بروند و ببینند که از کجا این قراردادها به بیرون می‌رود. سازمان لیگ سال‌های سال امانت دار خوبی در زمینه حفظ قراردادها بوده و به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد. پیگیر این اتهامات از طریق مراجع قضایی هستیم. به هیچ عنوان مجوز نداریم در مورد قراردادها صحبتی کنیم و اجازه ندارم در مورد ریز قراردادها صحبتی داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)