خبرگزاری پرسپولیس : پس از مطرح شدن صحبت های زیاد در خصوص وضعیت سرمربی پرسپولیس پایان هفته آخرین مهلت برای اعلام نام این فرد اعلام شد.

مسئولان باشگاه اعلام کردند در انتهای هفته سرمربی پرسپولیس مشخص می شود در حالی که گل محمدی تیم را تمرین می دهد تا وضعیت ژوزه مشخص شود.

محمد رویانیان قصد کنار گذاشتن ژوزه و انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی را دارد به همین منظور از یک سو مذاکرات خود را برای جلب رضایت ژوزه جهت توافق مالی برای فسخ قرارداد آغاز کرده و از طرف دیگر پس از حاشیه های مطرح شده در خصوص دخالت در کادرفنی جلسه دو ساعته مشترکی را با پروین و گل محمدی برای حل این مشکل برگزار کرده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، رویانیان که مصمم است وضعیت سپردن کامل پرسپولیس به گل محمدی هر چه زودتر عملی شود تمام تلاش خود را برای توافق با ژوزه و نزدیک کردن پروین و گل محمدی به کار بسته است و حتی ممکن است در صورت لزوم از توافق با این دو طرف نیز عبور کند و ابتدا ژوزه را بدون حصول توافق مالی برکنار کند و از طرف دیگر پروین را از معادلات کادرفنی خارج کرده و پرسپولیس را با اختیار تام در اختیار گل محمدی قرار دهد.

در مجموع مقرر شده طی ساعات و روزهای باقی مانده در انتهای هفته با توجه به اینکه گزینه دیگری نیز جلوی روی باشگاه قرار ندارد گل محمدی به هر شکل ممکن رسما هدایت سرخپوشان را به عهده بگیرد و با توجه به مخالفت های متعدد از جهات گوناگون بازگرداندن ژوزه روی نیمکت پرسپولیس غیرممکن به نظر می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)