مدير رسانه‌اي باشگاه تراكتورسازي تبريز عليه كادرفني سال گذشته اين تيم دست به افشاگري زد.

محمد علويي به ايسنا، گفت: روز شنبه در يك رسانه مصاحبه‌اي از آقاي ستار همداني ديدم كه متاسف شدم، چون در عين بي‌اطلاعي از مسائل باشگاه و به نيابت از ديگران صحبت كرده بود و اين ادبيات، ادبيات او نبود.

 

وي افزود: در مصاحبه از خدا و بيت‌المال دم زده بود و بعضي مسائل را در رابطه با هدايت باشگاه تراكتور مطرح كرده بود كه من مي‌خواهم به سهم خودم تنوير افكار كنم.

 

علويي ادامه داد: گفته شده كه سال گذشته باشگاه براي او منزل نگرفته ولي امسال براي كادر تبريزي از بيت‌المال منزل گرفته شده كه اين هم يك دروغ و هم يك اتهام است و اگر امكان دارد لطفا نام آن شخص را بگويند تا مردم هم بدانند. درباره پول بيت‌المال هم متاسفانه عده‌اي فكر مي‌كنند ملاحظه بيت‌المال فقط در مورد ديگران است اما وقتي نوبت به خودشان مي‌رسد بيت‌المال مي‌شود مال‌پدري!

 

وي همچنين مدعي شد: آقايان سال گذشته با خريد بازيكنان سفارشي دوستانشان بيش از دو ميليارد تومان به باشگاه ضرر زدند. آيا اين خيانت به بيت‌المال نبود؟ خريدن تعدادي بازيكن كه اصلا به آنها بازي ندادند و حتي جزو 18 نفر هم نبودند و يا اخراج آرفي و تلاش براي اخراج كياني كه سردار جعفري جلوي آن را گرفت، آيا لطماتي متوجه باشگاه نكرد؟ آيا در اين مورد نظري ندارند؟

 

 

علويي در ادامه با اشاره به اين نكته كه گفته شده مديريت باشگاه ضعيف بوده و به خاطر آن تراكتور قهرمان نشده، گفت: اين مدير (سردار جعفري) در فصل گذشته 13 بازيكن خريد، موضوع جذب سرباز را براي تيم حل كرد، دو بازيكن سرباز ملي‌پوش به تيم آورد و سه اردوي خارج از كشور برگزار كرد. آيا مديريت غير از اين است؟

 

وي ادعا كرد: متاسفانه آقايان در اردو كارهايي كردند كه همه را سرافكنده كرد. هر چند افشاي گناه خودش گناه است اما اين خطاي انجام شده آنها در اردو به لحاظ شرعي حكم سنگسار دارد ولي سردار جعفري انسان صبوري است و آن شخص را اخراج نكرد و به خاطر منافع تيم اوضاع را تحمل كرد.

 

علويي ادامه داد: گفته شده كه تراكتور تيم بزرگي است و به آدم‌هاي بزرگي نياز دارد. اين موضوع كاملا صحيح است و به همين خاطر است كه بزرگترها در كنار تيم مانده‌اند.

 

وي افزود: ما سال گذشته شاهد ارباب رعيتي در تيم بوديم و كارهايي مثل دست‌بوسي، شانه‌بوسي و پشت‌سر ديگران راه رفتن! اين كه مردم آذربايجان از آقايان ناراحت هستند، به ما مربوط نيست و مربوط به عملكرد خودشان است. مردم آذربايجان خوب را از بد و سره را ناسره تشخيص مي‌دهند و سابقه همه هم روشن است و در تهران و تبريز مردم همه را مي‌شناسند و تنها با آذربايجان، آذربايجان گفتن نمي‌توان مردم را فريب داد.

 

علويي تاكيد كرد: كساني كه در تبريز خبرنگار را كتك زدند و تهديد به مرگ كردند، به داور فحاشي كردند و چاقوكشي و قداره ‌بند دارند ما نبوديم و آدمهاي باشگاه ما نبودند. اصلا ايراني‌ها افراد و اطرافيانشان را خوب مي‌شناسند.

 

وي مدعي شد: اگر سال گذشته تراكتور قهرمان نشد به علت بي‌دانشي كادر فني بود كه در دو بازي با مس سرچشمه قعرنشين متوقف شديم چون تنها يك برد در مقابل اين تيم ما را قهرمان مي‌كرد. ما قهرمان نشديم چون به بازيكنان سفارش شد كه در بازي با استقلال محكم بازي نكنند و مواظب ساق‌‌پاهاي استقلالي‌ها باشند و به همين دليل بازي را باختيم.

 

علويي در پايان تصريح كرد: تيم سال گذشته تراكتورسازي تبريز را به هر كسي مي‌دادند آن را قهرمان مي‌كرد نه نايب قهرمان!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)