پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای نابودی این تیم و ضربه زدن به برانکو تشکیل شده است.

ابراهیم آشتیانی  افزود: جعفر کاشانی، محمد رضا زادمهر و حسین عبدی مثلثی هستند که در این سال ها به پرسپولیس لطمه زیادی زده اند.
وی ادامه داد: زادمهرمگرچقدربرای پرسپولیس بازی کرده که همیشه باید در کادر مدیریتی تیم حضور داشته باشد یا از دوستانی که در کمیته فنی هستند کدامشان تجربه لازم در امر فنی را داشته اند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: متاسفانه باندی درپرسپولیس برای نابود این تیم تشکیل شده و واقعا متاسفم پیشکسوتانی چون من که به خاطر پرسپولیس ازپیشنهاد تیم هایی چون هامبورگ گذشته اند و درحال حاضر استاد دانشگاه و مدرس فیفا هستند هیچ جایگاهی در این تیم نداریم.
وی تصریح کرد:پرسپولیس ظرفیت زیادی دارد و متاسفم برخی ها نمی خواهند تیم ما نتیجه بگیرد. شما سرپرست تیم ما را نگاه کنید انگار این مسئولیت را به نام خود سند زده است.
وی اظهارکرد: تمام مشکلات پرسپولیس از رییس هیات مدیره آن شروع می شود. اگر قرار است کمیته فنی تشکیل دهید پس چرا یک پیشکسوت فنی در آن نباید حضور داشته باشد. مگر می شود عضو هیات مدیره و مربی تیم در کمیته فنی هم حضور داشته باشند؟
آشتیانی خاطرنشان کرد: تمام اعضای کمیته فنی پرسپولیس مخالف برانکو هستند و می خواهند او نتیجه نگیرد تا خودشان را سرمربی پرسپولیس کنند. برایم جالب است بدانم مصطفی قنبرپور کجای این فوتبال بوده که تمام مسئولیت ها را در پرسپولیس به نام خود می کند.
وی تاکید کرد: بعضی از آقایان شاهین را با آن همه عظمت را نابود کردند و می خواهند پرسپولیس را نیز به همان وضعیت دچار کنند.
روز گذشته اعلام شد که جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر و حسین عبدی به همراه کریم باقری و مصطفی قنبرپور به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اند.
نشست های کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در صورت نیاز برگزار خواهد شد و قرار است در هر یک از این جلسات از یک یا دو پیشکسوت این باشگاه و کارشناس فوتبال برای حضور در نشست دعوت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)