افشاگری مرجع خبری پرسپوایس: مسائل اسلامی دلیل عدم امضای قرارداد کرانیکار نیست/محسنی هیچ نقشی در انتقال کرانیکار ندارد/بعضی سایت ها نتوانسته اند مربی مدنظرشان را تحمیل کنند.

مرجع خبری پرسپولیس : ماراتن مذاکرات عجیب و غریب مدیران پرسپولیس با مربیان رنگارنگ اروپایی از درجه یک تا درجه سه و چهار سرانجام به پایان رسید و بعد از آن که یک فرد ناشناس با یک تلفن ایرانسل با سفارت اوکراین در امارات تماس گرفت و حسابی اولگ بلوخین را ترساند، او نیز جا زد به طوری که این مربی سرشناس خواستار بند جدیدی در قراردادش شد که هرگاه صلاح دانست قراردادش را با پرسپولیس یکطرفه فسخ کند.

اما مدیران پرسپولیس زیر بار این بند جدید نرفتند و خلاصه با کرانیکار به توافق رسیدند اما بعد از رسانه ای شدن این خبر جریانات عجیب و غریبی در خصوص این مربی آغاز شده است و حرف هایی در مورد او زده می شود مبنی بر اینکه او مشکل اخلاقی دارد.

در همین خصوص با یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تماس گرفتیم. وی که اصلا در این شرایط تمایلی نداشت اسمی از او نوشته شود حرف های جالبی در خصوص این مربی و علت مخالفت برخی از سایت ها با وی مطرح کرد و البته برای اینکه ما یک طرفه به قاضی نرفته باشیم قسمتی از حرف های او را منتشر می کنیم.

این مقام آگاه در خصوص اینکه مربی جدید پرسپولیس مشکل دارد می گوید: متاسفانه طی این مدت گروه های زیادی تلاش می کردند که پرسپولیس نتواند با مربیان صاحب نام و مطرح به توافق برسد و بارها اقداماتی انجام دادند تا در آستانه عقد قرارداد پرسپولیس با یک مربی درجه یک کارها به بن بست برسد، به گزاش مرجع خبری متاسفانه برهی با سواستفاده از یکسری جریانات به مربیان می گفتند که در ایران امنیت ندارید و… و هر بار که ما با مربی پای قرارداد می نشستیم کار به بن بست می رسید.

وی در مورد کرانیکار گفت: به طور قطع ما تمام ضوابط و مقررات را رعایت می کنیم. بالاخره ایران یک کشور مسلمان است و تمام ضوابط اسلامی و نکات دینی را در قرارداد او لحاظ خواهیم کرد. 

البته اکثر مربیان خارجی که به ایران آمده اندبه نوعی به دلیل مقید نبودن به یکسری مسائل اسلامی ممکن است از مشروبات الکلی استفاده کنند اما این کار در محیط خصوصی آنها بوده است. مگر در مورد بلاژویچ ، برانکو، لوکا و … چنین حرف هایی زده نمی شد؟ حتی در مورد قطبی هم این حرف ها بود ولی چیزی که مهم است ما در قرارداد این مربی کلیه مسائل را رعایت خواهیم کرد اما متاسفانه برخی از افراد که در برخی سایت ها نفوذ دارند از بابت اینکه فلان مربی مشروب می خورد ناراحت نیستند، آنها بیشتر از این ناراحتند که چرا مربی مورد نظرشان به پرسپولیس نیامده و چرا پورسانت آن مربی به آنها نرسیده است وگرنه کدام مربی خارجی را سراغ دارید که این مسائل را رعایت کند؟

وی در ادامه یادآورد شد: متاسفانه برخی جریانات درصدد هستند تا مدیران مورد نظرشان به پرسپولیس بیایند و در صورت حضور آن افراد می خواهند به پرسپولیس مربی و بازیکن بدهند و الان نیز درصدد هستند تا همه چیز را زیر سوال ببرند و به نوعی باعث برکناری انصاری فرد شوند.

جتی در مورد اینکه می گویند کرانیکار را یک دلال ایرانی در اروپا و در یک تیم فوتبال نقش دارد به پرسپولیس آورده(خشایار

محسنی) صددر صد کذب محض است چراکه آن دلال هیچ نقشی در این کار ندارد

این در حالی است که طی روزهای اخیر خبرگزاری فوتبال ایران با راه انداختن شایعاتی در خصوص مشکل در امضای قرارداد با زلاتکو کرانچار در باشگاه پرسپولیس، سعی در تحمیل مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دارد.

منبع: خبرورزشی

انتهای گزارش اختصاصی-حسن مهدوی/امانت دار باشید-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)