سه شنبه 15 بهمن(10:22) 

مرجع خبری پرسپولیس : به جاى اينكه پرسپوليس را يارى كنند به من ناسزا مى گويند / افشين پيروانى: باور كنيد مشكل پرسپوليس من نيستم

pnnc • مثل اينكه از هواداران پرسپوليس خيلى ناراحت هستيد؟
– اتفاقات زيادى را در فوتبال ديده ام. همه مى دانند فوتبال برد و باخت دارد اما نديده بودم كه به پيشواز باخت پرسپوليس بروند.از دقيقه ۵۵ به بعد شروع كردند به ناسزا گفتن. بعد هم كه تيم گل زد با هم عليه من شعار دادند.

pnnc • يعنى واقعاً اين رفتارها به حل مشكلات پرسپوليس كمك مى كند؟
– نمى دانم شايد مصاحبه هاى اخير بعضى از دوستان روى اين مسأله تأثير گذاشته بود. شايد هم توقع داشتند كه ما بيشتر به پيام گل مى زديم. به جاى اينكه دست به دست هم دهيم تا مشكلات برطرف شود رودرروى هم قرار مى گيريم. اين ناراحت كننده است.

pnnc • اين بار برديد و اين داستان ها پيش آمد. اگر مى باختيد چه مى شد؟
– واقعاً نمى دانم چه اتفاقى مى افتاد. يك سريها دنبال نتيجه تيم نيستند. دنبال اهداف خودشان هستند و از اين وضعيت به نفع خود بهره بردارى مى كنند.

pnnc • فكر مى كنيم شما يكى از معدود مربيان پرسپوليس هستيد كه از بدو ورود به اين تيم با چنين مشكلاتى روبرو شده ايد!
– باور كنيد دارم مقابل همه مشكلات مقاومت مى كنم. من واقعاً خودم را سرباز اين تيم مى دانم. در يك عمل انجام شده قرار گرفتم و هدايت پرسپوليس را به من سپردند. خيلى ها به من گفتند اين كار شجاعت مى خواست من هم مى توانستم يك «نه» بگويم و دنبال اين همه حاشيه نروم. نمى دانم چرا همه به جاى اينكه به پرسپوليس فكر كنند به بودن من فكر مى كنند! از روز اول فشار سختى روى ما بوده و تا اينجا با هر سختى ساخته ايم و مقاومت كرده ايم.

pnnc • از بازى بگوييد. واقعاً پرسپوليس را مقابل پيام چطورى ديديد؟
– يك نيمه خوب بوديم و يك نيمه بد. از بچه ها سؤال كردم چرا اينطور بازى كرديد همه گفتند فشار زياد بود و مى خواستيم هر چه زودتر به گل برسيم. باور كنيد استرس زياد دقت بچه ها را كم كرده بود. از شانس ما هم همه حريفان قبل از بازى با ما مشكلاتشان برطرف مى شود و انرژى مى گيرند! آن از ملوان و مس و اين هم از پيام. با اين وجود معتقدم بايد بهتر از هميشه باشيم تا بتوانيم به اهدافمان نزديك شويم.

pnnc • فكر نمى كنيد سرعت عمل بازيكنانتان خيلى كم است و روند حركتى تيم سريع نيست؟
– وقتى يك تيم مقابل ما بسته بازى مى كند چطور مى توان به بازى سرعت داد. پيامى ها خيلى كم روى دروازه ما هجوم آوردند. وقتى ۲ تيم فوتبال بازى مى كنند آن وقت ضعف ها بهتر معلوم مى شود و بهتر مى توان در موردش صحبت كرد. ما داريم سعى خودمان را مى كنيم تا مشكلاتمان را كمتر كنيم اما متأسفانه حاشيه در تيم زياد است و مقابله كردن با آنها وقت آدم را مى گيرد. باور كنيد مشكل اصلى پرسپوليس افشين پيروانى نيست.

pnnc • براى هواداران تيمتان بگوييد آيا به فكر ارائه بازى خوب هستيد يا كسب نتيجه.
– معلوم است كه دنبال ۳ امتياز هر بازى هستيم. در نيم فصل دوم هيچ دنبال ارائه فوتبال زيبا نيستيم كه در آن نتيجه اى نباشد. الان زمان جمع كردن امتياز است. پارسال پرسپوليس قهرمان شد چون در نيم فصل اول مسابقات امتيازات زيادى را جمع كرد. حالا كار ما برعكس شده است.

pnnc • ظاهراً نتيجه بازى دربى تأثير زيادى در سرنوشت شما دارد!
– اينطور كه معلوم است همه بازى ها برايمان سرنوشت ساز شده است.

pnnc • براى آن بازى چه برنامه اى داريد؟
– من عاشق پرسپوليس هستم و دوست دارم اين تيم برنده بازى دربى شود. ما تمام تلاشمان را به كار مى گيريم تا بهترين بازى خودمان را مقابل استقلال برگزار كنيم.

pnnc • ظاهراً در آخرين جلسه هيأ ت مديره از شما حمايت كرده اند.
– هيأت مديره و مديرعامل تلاش زيادى كرده و از ما حمايت كرده اند. خودشان هم مى دانند كه ما در شرايط بحرانى تيم را در اختيار گرفتيم. تلاش خودمان را كرده ايم تا تيم روز به روز بهتر شود.

pnnc • ديگر از هواداران پرسپوليس ناراحت نيستيد؟
– ناراحت كه نه. ديروز خيلى ناراحت بودم و براى همين سر تمرين نيامدم اما حالا ديگر ناراحت نيستم. مى دانم فوتبال بالا و پايين زياد دارد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)