مهاجم فولاد خوزستان می‌گوید درباره آینده‌اش هیچ چیز مشخص نیست و تلاش می‌کند بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

آرش افشین درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با باشگاه استقلال ابراز کرد: فعلا در همان حد مذاکرات اولیه قرار داریم. در اهواز هستم و آینده اصلا مشخص نیست. از سه، چهار تیم دیگر هم پیشنهاد دارم و باید ببینم که شرایط کدامیک بهتر است. اولویتم حضور در اهواز و فولاد خوزستان است. با این حال همه چیز در آینده روشن می‌شود.

او در ادامه افزود: حضور فولاد در آسیا در تصمیم‌گیری من موثر است. به هر حال باشگاه باید شرایطش را بگوید و من هم شرایطم را بگویم. حتی پیشنهاد خارجی هم دارم و مدارک لازمه را ارسال کرده‌ام و احتمال لژیونر شدنم هم وجود دارد.

 

مهاجم فولاد در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیم ملی به جام جهانی بیان کرد: همچنان امیدوار به دعوت به تیم ملی هستم. در این دوره به تیم ملی دعوت نشده‌ام و این نظر آقای کی‌روش بود و من به او احترام می‌گذارم. باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا به جام‌جهانی برویم؛ چرا که اگر این گونه نشود کل فوتبال ایران متضرر خواهد شد. قطعا همه دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال امیدوارم تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند؛ چرا که توانایی‌اش را هم دارد.

او در ادامه باز هم درباره باشگاه بعدی‌اش صحبت کرد و افزود: برای حضور در تیم‌ها شرایطی دارم. جدا از مسائل مالی شرایط دیگری هم وجود دارد. در حال حاضر به خاطر مریضی دایی‌ام و امتحانات دانشگاهی تصمیم‌گیری را به هفته آینده موکول کرده‌ام. می‌خواهم با یک جمع‌بندی درست پایه‌گذار پیشرفت فوتبالی‌ام شوم. در حال حاضر هدف‌ اصلی‌ام اروپاست اما می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم؛ چرا که تصمیم امسالم پایه‌گذار آینده‌ام خواهد بود.

افشین در پایان با اشاره به عملکردش در فصل گذشته گفت: سال گذشته سال خوبی بود. تیم ما خوب بود و موفق شدیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. نتایج خوب‌مان را مدیون آقای فرکی هستیم. ایشان برای من خیلی زحمت کشید. از همین جا از آقای فرکی تشکر می‌کنم چرا که ایشان را خیلی اذیت کرده‌ام اما او مثل یک پدر با من برخورد کرد و من زحمات او را فراموش نمی‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)