مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی پس از بازگشت به ایران جلسه ای با علی کریمی برگزار می کند تا کاپیتان تیمش را از تصمیم مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس در پایان فصل منصرف کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شرایطی که مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری بازی با الهلال و با وجود نمایش ضعیف و ناامید کننده کریمی، حمایت تمام قدی از کاپیتان تیمش داشت، مصاحبه جادوگر حسابی افکار سرمربی ترکیه ای را آشفته کرد.

 

 

مصطفی دنیزلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الهلال یک بار دیگر علی کریمی را لیدر و کاپیتان تیمش خواند تا رسانه ها از حل شدن اختلاف بین کاپیتان و سرمربی پرسپولیس مطمئن شوند.

 

با این وجود اما حمایت جدی دنیزلی از عملکرد نه چندان درخشان کریمی در بازی با الهلال، با مصاحبه ای که از کاپیتان شماره 8 تیمش روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت همراه شد.

 

علی کریمی در یکی از بدترین روزهای فوتبالی اش از مقابل دوربین خبرنگاران فرار نکرد و ضمن تشکر از دنیزلی ، خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «چند بازی دیگر ما را تحمل کنند، پس از آن می روم تا رویانیان تیم رویایی اش را ببندد.»

 

 

خبر اعلام خداحافظی جادوگر خیلی زود به اتوبوس سرخپوشان رسید تا مصطفی دنیزلی از اظهارات کاپیتان تیمش شگفت زده شود. او خیلی زود از مترجم خود خواست همه حرف های جادوگر را برایش ترجمه کند.

 

افندی از تصمیم کریمی حسابی متعجب شد و به اطرافیانش گفت به علی کریمی برای ساختن تیم فصل آینده اش نیاز دارد. به همین خاطر سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت از ترکیه جلسه ای با علی کریمی برگزار می کند تا او را از تصمیمش مبنی بر جدایی از پرسپولیس منصرف کند و احتمالا دلخوری های جادوگر از شرایط تیم را رفع کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)