پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی‌ها پس از بازی دوستانه امروز به مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل اردبیل رفتند.

یکی از اقدامات پرسپولیسی‌ها در اردبیل و مخصوصاً علی دایی در دیارش دید و بازدید با افراد نیازمند مخصوصاً در مراکز مختلف سالمندان و توانبخشی‌ است.

از همین رو پس از بازی دوستانه امروز پرسپولیس مقابل متحد اردبیل، علی دایی به همراه دو بازیکن پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای به مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل اردبیل رفتند.

دایی ابتدا به دیدار امیرحسین حیدری پسری 13 ساله که به دلیل برخی مشکلات در مرکز توانبخشی بستری است رفت. این نوجوان پرسپولیسی که از بازی‌های تیم ملی نیز بسیار خشنود بود با دیدن دایی سر ذوق آمد و از گل‌های او در دوران فوتبالی‌اش و مربیگری‌اش در پرسپولیس گفت. این نوجوان حتی از نتیجه تیم ملی ایران مقابل آرژانتین نیز در جام جهانی 2014 برزیل بسیار خوشحال بود.

دایی با دیدن این نوجوان علی‌رغم اینکه خیلی سعی کرد تا جلوی خود را بگیرد اما پس از دقایقی اشک در چشمانش جاری شد و در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل اردبیل گریست. با دیدن این صحنه مسئولان توانبخشی از علی دایی بابت نگاه خالصانه‌اش به نیازمندان تقدیر و تشکر کردند و علی دایی نیز قول داد از این به بعد هر وقت در اردبیل حضور پیدا کند سری به نوجوانان مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل اردبیل بزند.

دایی پس از دیدار با امیرحسین 13 ساله و دلداری به او به سایر اتاق‌های مرکز توانبخشی رفت و بازدیدی کوتاه از آنجا داشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)