{jcomments off}مرجع خبری پرسپولیس : در برنامه 90 این هفته که یکشنبه شب روی آنتن رفت اتفاقی رخ داد که در کمال تعجب هیچگونه بازتابی در محافل خبری نداشت.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در قسمتی از برنامه یکشنبه شب 90 که به حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام اختصاص داشت، گزارشگر برنامه 90 از یک کودک خردسال خواست شعری در ارتباط با تیم محبوبش بخواند.

 

اما شعری که از سوی این کودک خوانده شد در تبلیغ اندیشه ضد ایرانی پان…، در کمال تعجب از سوی برنامه 90 و صدا و سیما روی آنتن رفت و برای چند ثانیه این پسر بچه طوطی وار آن را تکرار کرد!

 

 

در شرایطی که کشورهای حاشیه خلیج پارس در روزهای گذشته ادعای واهی در خصوص تملک جزایر سه گانه ایرانی تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی را مطرح کرده اند، پخش این تصاویر از صدا و سیما سئوالات زیادی را نزد مردم بوجود آورده است.


این البته نخستین بار نیست که عده ای مزدور در ضدیت با ایران و با ادعای حمایت از این تیم در ورزشگاه شعارهای این چنین سر می دهند اما از عادل فردوسی پور سئوال می کنیم چطور این تصاویر به این سادگی روی آنتن می رود؟


آیا وقت آن نرسیده که مسئولان ورزش کشور چاره ای برای زیر سئوال بردن حاکمیت ملی و شعارهای جدایی طلبانه، نژاد پرستانه و ضد ایرانی در ورزشگاه این شهر پیدا کنند؟

منبع: تابناک

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)