lمرجع خبری پرسپولیس : زندگى فوتبالى ام را به سپاهان مديونم

اكبرى : براى پيشرفت به پرسپوليس آمدم

با جلال اكبرى بازيكن فصل قبل تيم سپاهان اصفهان كه به تازگى به باشگاه پرسپوليس پيوسته است مصاحبه اى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:
با پرسپوليس قرارداد داخلى بستى ، حضورت براى فصل بعد در اين تيم صد در صد است؟
بله، ۲ روز پيش بالاخره مذاكرات را به طور رسمى ثبت كرديم و با باشگاه پرسپوليس قرارداد داخلى بستم و به اميد خدا تا در چند روز آينده اين قرارداد را به ثبت مى رسانيم. چند وقت بود با مسئولان پرسپوليس مذاكره مى كردم ا ما تا ۲ روز پيش كه اين مذاكرات را روى كاغذ نياورده بوديم اصلاً به شايعه پراكنى نپرداختم.


سال هاى زيادى است كه در سپاهان بازى مى كنى، جدا شدن از اين تيم برايت سخت نبود؟
۸ سال بود كه در سپاهان بودم. من زندگى فوتبالى ام را مديون اين تيم هستم. جدا شدن از سپاهان براى من خيلى سخت بود اما احساس مى كردم كه سقف فوتبالم در سپاهان متوقف شده است. دوست داشتم به خودم يك شك بدهم و آينده فوتبالى ام را بهتر از قبل دنبال كنم. اميدوارم در پرسپوليس پيشرفت كنم. آقاى پورسينا و چند تن ديگر در فوتبال من در سپاهان تأثيرگذار بودند. من كاپيتان سپاهان بودم و جايگاه خوبى داشتم اما فكر مى كنم بايد از اين تيم كه خاطرات زيادى در آن دارم جدا مى شدم.


حضور قلعه نويى به جدا شدن تو از سپاهان ارتباطى نداشت؟
اصلاً اين ۲ مسأله به هم ارتباطى نداشت. من از آمدن قلعه نويى به سپاهان خيلى خوشحال شدم و قلعه نويى هم اصرار داشت كه من در سپاهان بمانم اما وقتى با او صحبت كردم و گفتم كه دليل براى جدا شدنم از سپاهان پيشرفت فوتبالم است، او هم قبول كرد و براى من آرزوى موفقيت كرد. قلعه نويى وقتى سرمربى تيم ملى هم بود مرا به تيم ملى دعوت كرد و اصلاً با او مشكلى نداشتم.


فكر مى كنى در پرسپوليس موفق مى شوى؟
من به اين تيم آمدم كه پيشرفت كنم. سمت چپ پرسپوليس در سا ل هاى اخير معمولاً مشكل داشته و اميدوارم بتوانم با حضور خوبم مشكل اين پست پرسپوليس را رفع كنم. تيم هاى استقلال و پرسپوليس حواشى زيادى دارند و اميدوارم بتوانم در پرسپوليس پيشرفت كنم و به تيم ملى نيز دعوت شوم.


چرا پرسپوليس را انتخاب كردى؟


اولاً دوست داشتم به يك تيم بزرگ بروم كه بتوانم پيشرفت كنم. ثانياً هميشه بعد از سپاهان پرسپوليس را دوست داشتم و حتى اگر از تيم هاى بزرگ ديگر هم پيشنهادات بهترى داشتم باز هم به پرسپوليس مى آمدم. به پرسپوليس آمدم كه هم به فوتبالم پيشرفت كند، هم به تيم ملى راه پيدا كنم چون قاعدتاً بازيكنان حاضر در پرسپوليس شانس بيشترى براى دعوت به تيم ملى دارند. همچنين پرسپوليس مى تواند براى من پلى براى راه يابى به باشگاه هاى خارجى باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)