پرسپولیس نیوز : به منظور حضور حداکثری تیم النصر مقابل پرسپولیس، این تیم به سرعت بازیکنان در نقاهت خود را مهیای رویارویی فردا شب کرد.

تیم النصر عربستان، حریف پرسپولیس در هفته جاری از لیگ قهرمانان آسیا، تمام توانایی خود را به کار می گیرد تا برای بازی فردا مقابل پرسپولیس حاضر شود. این دیدار قرار است در ورزشگاه بین المللی ملک فهد و در ساعت 21 سه شنبه شب برگزار شود. به منظور این دیدار، کاروان تیم پرسپولیس، دیشب ساعت یازده و نیم وارد ریاض شد.

دیدار یاد شده در جریان هفته سوم از مرحله گروهی برگزار می شود.

خورخه داسیلوا سرمربی النصر، اعلام کرد که امروز دو مرحله تمرین برای تیمش در نظر گرفته است. او وعده بازگشت از نقاهت الراهب و شراحیلی که تکیه گاه های النصر هستند را داد.

شاهزاده ممدوح بن عبد الرحمان مالک باشگاه النصر و شاهزاده فیصل بن ترکی مدیر عامل تیم، برای افزایش روحیه بازیکنان تیم، همراه با بازیکنان هستند.

در روزهای پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر این که مدیران النصر، قصد ارائه سوبسیدها و یارانه های گسترده برای هواداران تیم شان دارند.

در دو هفته گذشته گروه الف لیگ قهرمانان 2015، تیم پرسپولیس با شکست دو تیم لخویا و بنیادکار، با شش امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار گرفت و النصر هم با دو تساوی و کسب دو امتیاز، رتبه دوم را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)