پرسپولیس نیوز : مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تبریک به عبدی، طاهری و قنبرپور به باشگاه آمدم.

علیرضا امامی‌فر پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره علت حضور در این باشگاه گفت: به باشگاه آمدم تا به حسین عبدی که دوست و همکار من است تبریک بگویم، همچنین به آقایان قنبرپور و طاهری چرا که من پیش از این با آنها کار کرده‌ام.

وی در مورد اینکه آیا درباره طلبش از پرسپولیس هم حرف زده، اظهار داشت: فرصتی نشد که درباره طلب از پرسپولیس حرف بزنم اما قرار شد در یک جلسه‌ای دیگر به باشگاه بیایم و در خصوص مطالباتم صحبت کنم چرا که امروز روز شلوغی در باشگاه است.

مربی فصل گذشته پرسپولیس درباره اینکه در فصل جدید چه برنامه‌ای دارد اظهار داشت: این فصل فعلاً برنامه خاصی ندارم و ترجیح می‌دهم که درس‌هایم را بخوانم.

 

 وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است در تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شود، عنوان کرد: در مورد کار کردن در تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از سوی نژادفلاح به من پیشنهاداتی شد اما چون برنامه 3 ساله داشتم با خواسته‌ام موافقت نشد. اینکه حالا مدیریت جدید علاقمند به کار کردن با من برای تیم‌های پایه باشد فعلاً چیزی مشخص نیست.

امامی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا او هم مانند عبدی و درخشان از نژادفلاح دلخور است یا نه، گفت: دلخوری من از نژادفلاح فقط به مسائل مالی برمی‌گردد. متاسفانه از زمانی که او به باشگاه پرسپولیس آمد به هیچ یک از اعضای کادرفنی پولی پرداخت نشد و ماه‌ها بدون دریافت حق‌و‌حقوق‌مان از باشگاه، کارمان را به نحو احسن انجام می‌دادیم. با مربیان خارجی در زمینه مالی رفتار بهتری می‌شود و آنها تا پول نگیرند کار نمی‌کنند اما امثال ما به خاطر تعصب و علاقه‌ای که به باشگاه داریم چند ماه بدون دریافتی کارمان را انجام دادیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)