پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» در فوتبال ایران خودش را به اثبات رسانده اما برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد تا در زمان باقی مانده، سطح عملکردش را توسعه دهد.

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به قطعی شدن قهرمانی، در دقایق ابتدایی بازیکنان نظم همیشگی را نداشتند و میزان هماهنگی بین بازیکنان کاهش پیدا کرده بود. همین موضوع موجب شد تا نساجی با فشار روی خط دفاعی پرسپولیس صاحب موقعیت شود و دروازه حریف را باز کند اما رفته رفته شرایط بهتر شد و پرسپولیس نظم همیشگی خود را بدست آورد.

وی افزود: بازی در زمین چمن مصنوعی هم کمی در عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار بود، اما بازیکنی که در سطح نخست فوتبال ایران فعالیت می‌کند باید بتواند در زمین چمن مصنوعی هم به بهترین شکل ممکن بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این تیم چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و باید شادابی خود را تا آن بازی‌ها حفظ کند. بازیکنان باید رفته رفته ذهنیت خود را برای مسابقات آسیایی تغییر دهند تا با قدرت کامل پای به لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس ظرفیت موفقیت در آسیا را دارد. این تیم باید روند کاری خود را توسعه دهد تا بتواند در آسیا هم موفق عمل کند.

امامی‌فر گفت: با وجود اینکه قهرمانی قطعی شده، اما امیدوارم تا آخرین بازی لیگ دوباره پرسپولیس روی ریل پیروزی قرار بگیرد تا با بهترین شکل ممکن لیگ را به اتمام و پای به لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. «یحیی گل‌محمدی» مربی با دانشی است و می‌تواند به عنوان یک ایرانی تیمش را در آسیا قهرمان کند.

وی گفت: پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. مسوولان باشگاه باید شرایط خوبی را فراهم کنند تا این تیم بتواند در آسیا هم بین تیم‌های مدعی قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)